Motorola VIP1853 traag

• 14 maart 2014
  • 6 reacties
  • 2886 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Mijn beide VIP 1853 van Motorola zijn enorm traag, vooral het opstarten en naar menu selecteren.

Graag zou ik dan ook de nieuwste (Acardyan) willen ontvangen aangezien deze veel sneller is.

Ik heb hier enorm last van, aangezien beide ontvangers supersloom opstarten, de menulijst pas na 10 seconde en langer wordt geopend, en tevens de Ontvanger plotseling vastloop als ik een toets indruk van de afstandsbediening.

Wachtend op uw (Webcare) antwoord.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Idriszz,

Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is als je tv-ontvanger traag reageert. Het is echter niet mogelijk om de ontvanger op verzoek om te ruilen voor de arcadyan. Ik wil je in dit geval adviseren je beide tv-ontvangers een software reset te geven. Hoe je dit doet, zie je hier: http://forum.kpn.com/t5/Televisie/KPN-Interactieve-TV-Ontvanger-resetten/m-p/176511#M13112

Ik hoor graag het resultaat van je!

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jessica,

Dit heb ik al meermaals gedaan op verzoek van de klantenservice.

Ik heb ook te horen gekregen dat de nieuwe ontvanger Acardyan gefaseerd word uitgerold.

Is het niet mogelijk om een snellere eerdere variant te verkrijgen?
Reputatie 4
Badge +6
Hallo Idriszz, 

Het is niet mogelijk om je ontvanger tegen een Arcadyan te ruilen of om te zorgen dat je er eerder één krijgt. Wel zouden je ontvangers omgeruild kunnen worden, hier zul je dan andere 1853 tv-ontvangers voor terug krijgen. Indien je dit toch graag wilt proberen, zou je me dan in een privébericht je postcode, huisnummer, contractnaam en mobiele telefoonnummer kunnen sturen? Dan ga ik een ruilopdracht inplannen. 

Met vriendelijke groet, 

Jessica

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jessica,

Het omruilen van m'n ontvangers zal niets veranderen aan de problemen. Aangezien deze ontvangers verouderd en traag zijn.

Als ik ze omruil heb ik namelijk nogsteeds last van traagheid die meermaals (altijd) optreden want beide ontvangers hebben er last van.
Reputatie 4
Badge +3
> Het is niet mogelijk om je ontvanger tegen een Arcadyan te ruilen of om te zorgen dat je er eerder één krijgt. 

Natuurlijk is dat wel mogelijk. Dit is gewoon een keuze.

Reputatie 7
Ik heb van één van de forum-ambassadeurs begrepen dat hij een update van de 1853 binnenheeft waarin met name serieopnemen verbeterd is. Wellicht is de responsitiviteit ook verbeterd? Ik weet helaas nog geen versienummer.

Reageer