Beantwoord

motorola VIP1963

• 12 maart 2017
  • 7 reacties
  • 272 keer bekeken

Reputatie 2
is deze ontvanger nog van deze tijd ?
familie heeft er nog 1 in gebruik , en ik heb even gekeken of je ook digitaal ontvangst hebt ( 701....enz )
dus niet ....
ik heb zelf de Vip 1853 waarbij je kunt zien of je digitaal kijkt of niet (701 enz )

dus tijd voor een nieuwe of maakt het qua beeldkwaliteit weinig uit ?
groeten Bertus
icon

Beste antwoord door Bertus67 12 maart 2017, 19:28

Ook op de 1963 kan gewoon HD gekeken worden v.a. 701 indien er voldoende bandbreedte is en als HD aan staat op de ontvanger. Dat doe je in het menu. (alle ontvangst is digitaal hoor. Ook SD van af 1)
Verder is 't ie wel antiek ja.
Als de familie van je alleen die Motorola 1963 in gebruik heeft kan ie omgeruild worden voor een modernere en véél snellere ontvanger via onderstaande link. Dat geldt ook voor je Motorola 1853. Ook die is verouderd.
APPARATUUR WISSELEN (er kan één ontvanger via deze tool geruild worden)

Voor installeren/activeren van de nieuwe ontvanger is het itv-abonneenummer en de itv-pincode nodig.

HD=High Definition
SD=Standard Definition

dank je Peter ,je hebt mij goed beantwoordt ,
voor mij heb ik met de link die je gaf een omruil kunnen krijgen,
ik kan morgen dezelfde link gebruiken om het voor mijn ouders te regelen ?(ander adres )
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Ook op de 1963 kan gewoon HD gekeken worden v.a. 701 indien er voldoende bandbreedte is en als HD aan staat op de ontvanger. Dat doe je in het menu. (alle ontvangst is digitaal hoor. Ook SD van af 1)
Als de familie van je alleen die Motorola 1963 in gebruik heeft kan ie omgeruild worden voor een modernere en véél snellere ontvanger via onderstaande link. Dat geldt ook voor je Motorola 1853. Ook die is verouderd.

Voor installeren/activeren van de nieuwe ontvanger is het itv-abonneenummer en de itv-pincode nodig.

HD=High Definition
SD=Standard Definition
Reputatie 2

HD=High Definition
SD=Standard Definition

dank je Peter ,je hebt mij goed beantwoordt ,
voor mij heb ik met de link die je gaf een omruil kunnen krijgen,
ik kan morgen dezelfde link gebruiken om het voor mijn ouders te regelen ?(ander adres )
Reputatie 7
ik kan morgen dezelfde link gebruiken om het voor mijn ouders te regelen ?(ander adres ) Klopt. Per adres (dus per abonnement) kan deze link één x gebruikt worden.
Reputatie 2
ik kan morgen dezelfde link gebruiken om het voor mijn ouders te regelen ?(ander adres ) Klopt. Per adres (dus per abonnement) kan deze link één x gebruikt worden.

top bedankt Peter,
de vraag is dus beantwoord
Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond Bertus,

Hopelijk heb je met de nieuwe TV-ontvangers meer plezier. Want ze zijn een stuk sneller, je krijgt of een:

Arcadyan HMB2260:

of een Arris 2952:

(Op de afbeelding staat 2953, maar het is een 2952 bij KPN. Kon zo gauw geen andere afbeelding vinden.) 😳
Reputatie 2
Goedenavond Bertus,

Hopelijk heb je met de nieuwe TV-ontvangers meer plezier. Want ze zijn een stuk sneller, je krijgt of een:

Arcadyan HMB2260:

of een Arris 2952:

(Op de afbeelding staat 2953, maar het is een 2952 bij KPN. Kon zo gauw geen andere afbeelding vinden.) :$

het is de HMB2260 geworden, nu nog beeld zien te krijgen, heb hem net binnen
Reputatie 7
Badge +18
het is de HMB2260 geworden, nu nog beeld zien te krijgen, heb hem net binnenOké, dat is mooi! We wachten het af. Hoop dat die goed functioneert! 😳

Reageer