Beantwoord

Motorola VIP1963 tv-ontvanger start spontaan opnieuw op

• 21 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

ook hier probleem met een motorola ding heeft het een jaar of 8 probleemloos gedaan, nu start hij spontaan opnieuw op. Ook staan er rare tekens op de plek waar normaal staat op welke zender hij staat afgestemd..
Hoe kom ik aan een nieuwe?
icon

Beste antwoord door Dennis-L 21 oktober 2018, 20:24

Ik denk dat dat wel via deze link kan.
☺
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik denk dat dat wel via deze link kan.
☺
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Ribbat, bedankt voor jouw bericht!

Wat irritant dat de tv-ontvanger zichzelf steeds, spontaan, opnieuw opstart! Ik snap dat dit erg vervelend is, vooral als je televisie wil kijken of aan het kijken bent! Dan wil je niet dat het beeld opeens wegvalt, er zitten al genoeg cliffhangers in de programma's, series en films tegenwoordig ;)

Je kan inderdaad de wat oudere Motorola tv-ontvanger omruilen voor een nieuwere variant, via de link die Dennis gegeven heeft. Heb je die inmiddels gebruikt, en een ruiling aangevraagd? Zo niet, dan kan ik je alsnog verder helpen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met postcode + huisnummer, naam en klantnummer?
Reputatie 7
Badge +20
@ribbat, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je de ontvanger inmiddels al omgeruild voor een nieuwere variant? Zo ja, heeft dit geholpen? Zo nee, dan hoor ik het graag!

Reageer