Muurbeugel voor TV en Decoder

• 14 november 2015
  • 2 reacties
  • 5742 keer bekeken

Na een kleine verbouwing ben ik voornemens om mijn televisie middels een beugel aan de muur te bevestigen. Het vinden van een muurbeugel met plaats voor decoder en AppleTV blijkt een schier onmogelijke opgaven! Is het iemand gelukt of heeft iemand suggesties?

* Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik weet niet wat voor ophangmechanisme je TV gebruikt (Vesa?) maar waarschijnlijk kom je op zoiets uit: http://www.amazon.com/Mount-It-MI-814B-Component-Playstation4-Compatible/dp/B00EHNSKQM

Maar een andere oplossing zou zijn om een plankje van de IKEA te halen voor aan de muur, daar je ontvangers/consoles e.d. opzetten en een aparte beugel voor de TV.
Afhankelijk van de beugel kan je de kabels daar door/langs doen waardoor ze altijd netjes zijn ook als je een beugel bebt die "bewegen" kan

Robin
Reputatie 7
De decoder (TV ontvanger) moet in het zicht blijven en dat maakt het eigenlijk schier onmogelijk om een wandsteun daarvoor te vinden.

Ik gebruik zelf wandsteunen van Vogel en die hebben ook mooie bijpassende kabelgeleiders en steunen waarmee de overige apparatuur netjes geplaatst kan worden.

Reageer