Na 4,5 wk nog steeds geen tv

  • 22 maart 2013
  • 2 reacties
  • 6548 keer bekeken

Ik ben al 4,5 week met de klantenservice in de weer om onze tv via glasvezel aangesloten te krijgen. Na een week meermaals bellen werd aangegeven dat het aansluiten van tv via glasvezel een doorlooptijd van 4 weken zou hebben en dat we 19 maart dan toch echt tv zouden hebben. 4 weken op een houtje zitten bijten en...Helaas nog steeds niks. Vanaf 19 maart heb ik met 5 verschillende mensen aan de telefoon gehangen, er is 2x beloofd dat er zsm een monteur langs zou komen.... (de afdeling "planning" moet nog steeds bellen voor een afspraak) en ik ben ondertussen in een stadium dat ik een andere provider wil zoeken. Ben het wachten meer dan zat nl. Laatste oproep richting kpn: ik wil nu tv!


2 reacties

Ook het probleem met "uw producten kunnen niet geladen worden"?

zit er ook al 3 weken mee te kijken : kastje naar de muur.......

ja! klopt helemaal en ik wordt echt helemaal gek van de klantenservice die elke keer beloftes doet en niet nakomt ..

Reageer