Beantwoord

na betalen nog steeds geblokkeerd

  • 12 June 2019
  • 3 reacties
  • 255 keer bekeken

Heel jammer kpn.....

Na betalen via de betaallink/pagina zou alles het binnen 2 tot 4 uur weer doen werd mij gisteren verteld nu wordt er gezegt na het verwerken van de betaling en dat kan tot 5 dagen duren!!!! Ik lees heel veel klachten hier over!!!
Ook kan handmatig de blokkade opgelost worden maar kpn weigerde dit. Heb nooit te klagen gehad kpn heel jammer dit.
icon

Beste antwoord door Marina_ 12 June 2019, 20:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @Teleurgesteldinkpn, Welkom hier! Hoe heb je het openstaande bedrag overgemaakt? Via iDeal of heb je het overgeboekt via internetbankieren naar ons rekeningnummer? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan zoek ik uit of ik nog iets voor je kan betekenen.
Hoi, heb al meerdere keren contact gehad vandaag er werd belooft de blokkade handmatig te verwijderen en later wordt daar op terug gekomen. Heel jammer van kpn via ideal betaald
Reputatie 7
Badge +19
@Teleurgesteldinkpn, Ik heb het voor je uitgezocht. Ik stuur je een privébericht, reageer je daarop?

Reageer