Beantwoord

Na F 12 werkt ook wifi niet meer

• 28 juni 2017
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

In de slaapkamer hebben wij een tweede kastje voor ontvangst van digitale tv. Deze gaf eergisteren foutcode 12. Na het resetten van het kastje en het resetten van de Experia box v10, is de foutcode er nog steeds. Ook is nu de Wi-Fi compleet weggevallen. Als ik zoek op het netwerk dat op de Experia box staat, wordt deze niet herkend en wordt deze niet gevonden. Via de kabel doet internet het nog wel en de tv die rechtstreeks is aangesloten op de Experia box doet het ook gewoon. Het tweede digitale tv kastje is niet met een kabel gekoppeld, maar via het stopcontact. Hebben jullie een idee waarom nu ook de Wi-Fi het niet meer doet? En hoe dit en de f 12 code op te lossen is?
icon

Beste antwoord door Koen_1 29 juni 2017, 18:02

Hallo @roosje293, welkom op het forum! Vervelende situatie! Aangezien de bekabeld aangesloten tv het nog wel doet zit de oorzaak van het probleem waarschijnlijk in de onderlinge verbinding tussen de draadloze verbindingsadapters! Kun je de stappen vermeld op deze pagina doorlopen? Ik ben benieuwd of hierna de F12 verdwenen is en je weer tv kunt kijken. Het niet meer werken van je WiFi verbinding is vermoedelijk veroorzaakt door het resetten van de Experiabox. Kun je op een bekabeld aangesloten systeem de WiFi instellen & problemen servicetool volgen? Als na het doorlopen van de stappen het probleem nog steeds speelt ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @roosje293, welkom op het forum! Vervelende situatie! Aangezien de bekabeld aangesloten tv het nog wel doet zit de oorzaak van het probleem waarschijnlijk in de onderlinge verbinding tussen de draadloze verbindingsadapters! Kun je de stappen vermeld op deze pagina doorlopen? Ik ben benieuwd of hierna de F12 verdwenen is en je weer tv kunt kijken. Het niet meer werken van je WiFi verbinding is vermoedelijk veroorzaakt door het resetten van de Experiabox. Kun je op een bekabeld aangesloten systeem de WiFi instellen & problemen servicetool volgen? Als na het doorlopen van de stappen het probleem nog steeds speelt ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder!

Reageer