Beantwoord

na update itv app niet kunnen inloggen

  • 14 June 2021
  • 23 reacties
  • 176 keer bekeken

Hallo,

 

Heb zojuist de itv app ge-update op mijn tablet, en waarmee ik normaal gesproken inlog, mijn abonneenummer met bijbehorende pincode,deze wordt niet herkend.

Op mijn mobiel wordt deze wel herkend.

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 June 2021, 11:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Hoi, dat is lastig.

Is het Android of iOS?

Lukt inloggen met KPN ID ook niet?

Drastisch maar lost vaak problemen op: app al verwijderd en geheel opnieuw gedownload???:kissing_closed_eyes:

En natuurlijk WELKOM op het forum! :bouquet::cake:

Bedankt voor je welkom!

 

Helaas, verwijderen en opnieuw installeren op de tablet geeft geen resultaat. (Android, tablet vrij nieuw)

Op mijn mobiel nu ook de app ge-update en daar geen problemen met de inlog:thinking:

Vast bedankt!

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @Petra_H 

Zou je jouw iTV abonnementsnummer willen toevoegen aan jouw profiel, in een van de daarvoor bestemde velden die niet publiekelijk zichtbaar zijn? Dan kan een moderator deze inzien.

En dan heb ik nog een vraag voor jou. Welke tablet gebruikt je. Je zegt al Android, maar heb je ook een merk en versie nummer die je kunt delen? Dan kunnen we jouw inlog pogingen namelijk makkelijker in de logging zoeken.

En als een moderator dan mij intern de TAN wil doorsturen, dan kan ik even kijken wat er mis gaat :-)

Wat fantastisch de geboden hulp!

 

Mijn abonn.nr heb ik toegevoegd.

Mijn tablet is een Samsung Tab A 2019, SM-T510

==================

Ik heb trouwens nog een oude tablet,daar wordt de code ook herkend.

Samsung Galaxy Tab 2016, SM-T580

Dank voor de gegevens, @Petra_H . Ik heb de info doorgestuurd naar @Jeroen-bart Engelen .

Reputatie 7
Badge +8

Dank je @Erwin_ 

@Petra_H ik heb gekeken en die inderdaad allemaal pogingen die mislukken. Nu heb ik je PIN code kunnen achterhalen via logging en daarmee kan ik gewoon inloggen. Als je via een apparaat kijkt welke wel werkt en je gaat naar Profiel → Instellingen → Apparaat beheer, dan zul je mijn test apparaat zien staan. Ik gok dat de naam opvalt :smile:

Dit apparaat kun je gewoon verwijderen uit die lijst.

Maar het inloggen met je PIN code werkt wel gewoon, dus of je maakt toch een tikfout (wat me bijzonder lijkt, want de PIN code is vrij simpel), of er gaat iets specifieks mis op dat apparaat.

Kun je voor mij bevestigen dat je op de apparaten die wel werken kunt uitloggen en weer opnieuw inloggen met je PIN code? Misschien dat deze apparaten inloggen op een bestaande sessie omdat ze ooit wel goed waren ingelogt.
En mocht je dan op dat apparaat ook niet meer kunnen inloggen dan heb je blijkbaar toch een andere PIN code in gedachte. Dan kun je deze via Mijn KPN resetten, of je kunt de service-desk bellen om je daarbij te assisteren denk ik.

Dank voor de hulp.

Het zijn mijn inloggegevens die mee zijn gekomen bij de overname van Telfort.

Helaas, op mijn oude tablet kan ik er ook niet meer in na uitloggen, en op mijn mobiel ook niet. Ik heb mijn inlog met Pincode nagekeken uit 2020 (had ik ergens op papier staan) en die Pincode is echt de goeie, maar geen succes.

Ik zal gaan resetten.

In ieder geval nog bedankt voor t meekijken!

 

Nou dit weer.....:disappointed_relieved:

Misschien dat @Jeroen-bart Engelen je dan maar in 's hemelsnaam je pin via PB kan doen toekomen. Hij kan er tenslotte wel mee inloggen dus dié die hij heeft moet goed zijn.

Reputatie 7
Badge +8

@PeterG het is niet een kwestie van kunnen, maar helaas eentje van mogen. Ik mag niet zo maar PIN code geven aan klanten omdat ik niet kan vaststellen of het account wel echt bij die persoon hoort.

Nu zal dit een euvel zijn waar de servicedesk vaker mee te maken heeft, dus ik vraag me af wat het proces is in dat geval. Kan een moderator mij vertellen wat nu de beste manier is om @Petra_H te helpen? Want dit is wel een beetje jammer zo.

Ik heb het nu zo gedaan dat ik een bladwijzer heb aangemaakt en ingelogd benmet mijn kpn ID, kan zo ook opnames inprogrammeren etc, dus prima voor nu.

Petra

Ze te zien doe / probeer je het met een mobiel ofzo.

Doe het via een laptop. Dan werkt het vast en zeker.

www.kpn.com/pincode

 

Via de laptop, eerder werd ook aangegeven dat mijn modem niet herkend werd.

Is dat wellicht omdat ik een voormalig Telfort klant ben?

Wat een gefluttentut zeg :open_mouth::slight_frown:

Waarom programmeer je niet gewoon op de decoder? Dat gaat het allermakkelijkst.

 

Via de laptop, eerder werd ook aangegeven dat mijn modem niet herkend werd.

Is dat wellicht omdat ik een voormalig Telfort klant ben?

Dat zou natuurlijk kunnen. Ben je nog niet naar kpn-profiel omgezet (daar krijg je e-mail en evt. een sms berichtje van).

Idd gezeik ja:hugging:

Ik vind t prima zo, alles doet t, via de app kijk ik veel wat ik heb opgenomen via mijn tablet, maar dat gaat ook via de browser.

Iig nogmaals bedankt, en fijne avond verder. :raising_hand_tone2:

Via de app kun je ook met KPN ID inloggen. (als inloggen met KPN ID wél lukt i.d. browser moet dat ook met de apps kunnen.)

Verder zou je kunnen bellen voor je ITV pincode. Het abonnementsnummer vind je gewoon in de decoder (menu instellingen info).

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen zijn 24/7 te melden.

Ik ga je pincode resetten, @Petra_H .  

@Jeroen-bart Engelen : Ik kan hier op een knop drukken zodat er een nieuwe pin gegenereerd wordt en per sms/e-mail verstuurd wordt. Zonder dat ik zelf kan zien welke pin. 

 

@Petra_H : Laat je weten of het aankomt?

Reputatie 7
Badge +8

Ik ga je pincode resetten, @Petra_H .  

@Jeroen-bart Engelen : Ik kan hier op een knop drukken zodat er een nieuwe pin gegenereerd wordt en per sms/e-mail verstuurd wordt. Zonder dat ik zelf kan zien welke pin. 

 

Dat hoopte ik al :smile:

Wat super zeg, kan er weer in, is een pincode met 1 getal verschil, erg bedankt heren voor alles!

Fijne avond alvast :pray_tone1:

Fijn dat het weer werkt, @Petra_H . Mocht er ooit iets anders zijn, weet je ons te vinden.

Dank voor je hulp, @Jeroen-bart Engelen .