Beantwoord

Naam ontvanger bestaat al

  • 1 December 2020
  • 4 reacties
  • 249 keer bekeken

Reputatie 1

Dag allemaal,

ik heb vandaag 3 nieuwe tv ontvangers mogen ontvangen. De oude ondersteunde 4K niet, de 3 nieuwe wel.

Tijdens de installatie wil ik de nieuwe ontvanger Woonkamer gaan noemen, echter de oude heet ook zo. En krijg ik een foutmelding.

Waar kan ik de oude ontvangers verwijderen? Niet dat ik straks een factuur krijg voor 6 stuks ipv 3. Oja en hoe moet ik de oude terug sturen, heb geen retour doos gehad…

alvast bedankt voor jullie antwoorden, 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 4 December 2020, 22:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan met de gegevens in je profiel de ontvangers voor je verwijderen @texuandri. :relaxed: Zou je hier nog even willen bevestigen dat dit akkoord is? Daarnaast kan ik dan ook gelijk de retourdoos voor je sturen. Ik hoor graag van je!

Reputatie 1

Hi Bram,

Ja, bij deze mijn akkoord op het verwijderen van de namen vd ontvangers.

Ik zie graag de retourdoos tegemoet. Bedankt

grt

Reputatie 7
Badge +17

Is bij deze geregeld. Ik zou nog wel willen laten weten, na het nalezen van de originele vraag, dat de hoeveelheid aangemelde ontvangers niet gelijk is aan de hoeveelheid ontvangers op de factuur. De hoeveelheid ontvangers op de factuur staat gelijk aan het aantal ontvangers die bij het abonnement is inbegrepen. Daarbij is het zo dat dit ook gelijk het maximaal aantal ontvangers is dat aangemeld kan zijn voor die klant. 

De ontvangers zijn in ieder geval uit het systeem gehaald en de retourdoos is onderweg. Deze komt als het goed is woensdag aan. Fijne feestdagen! :relaxed:

Reputatie 1

Bedankt voor je hulp! Fijne dagen.