Beantwoord

Natuurprogramma's Love Nature niet af te spelen

  • 11 May 2019
  • 27 reacties
  • 669 keer bekeken

Reputatie 1
hallo ik heb dus pluspakket en op die pakket staat films en series maar het gaat om de serie natuur programma,s van Love Nature het gaat om de serie Great Parks In Africa hij speelt niet af hij doet niks ik heb het al reset maar dat helpt niet kan u me helpen dank u wel Jolanda.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 May 2019, 14:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Het is een centraal probleem. Hier start ook geen enkele aflevering van die serie. [afspelen] is groen maar ok indrukken geeft geen reactie. Zelfs de trailers v.d. afleveringen starten niet.

Dit mag de moderator dus lekker doorgeven aan de verantwoordelijken hiervoor.

(pluspakket on demand - series - 4de rij: Natuurseries: Love Nature - Great Parks in Africa)
Reputatie 1
Ik vind het jammer dat Nat Geo Channel verdwijnt dan kan ik DR Pol niet meer Volgen er verdwijnen zenders maar je betaald het zelfde je krijg wel zenders terug waar je niks aan heb nee wordt niet beter op.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Jolanda., welkom! Ik kan inderdaad hier ook bevestigen dat het niet werkt en ga het doorgeven. Bedankt voor je signaal!

@PeterG dank voor de aanvulling!
Reputatie 7
Badge +22
@Marcia_ @PeterG en @Jolanda. ik heb bij mij ook even gekeken, en het werkt hier ook niet:


Maar ik heb een 4K abonnement, en ik heb daar ook even gekeken, en die werkt wel:


Dus Marcia, geef wel de juiste door. Voordat ze de 4K variant pakken i.p.v. de HD variant.
Ik zelf effe de 4K variant gekeken, dat zijn echt hele mooie scherpe beelden! 😉 Maar ja daar heeft Jolanda nu niks aan. Wou het gewoon effe zeggen. 😉
Reputatie 1
dank je wel voor je bericht de natuur series zijn wel 4K dat zijn ze allemaal op pluspakket bij natuur en die spelen wel af ik heb geen 4K pakket en ook geen 4K televisie dus ik heb dan niks aan het pakket maar ik heb HD dus de 4K speelt wel af de natuurseries van Love Nature op pluspakket alleen deze serie niet.
Die natuurseries van LoveNature in Pluspakket on demand zijn ook van hoge HD kwaliteit. 'poep'scherp zouden we in onze familie zeggen. Wel apart dat die HD versies het 4k logo bevatten. Maar dan kan ik volgende week mooi een vriend van me foppen LOL 😁
"Kijk, mooie 4K beelden!" ha ha
Reputatie 7
Die natuurseries van LoveNature in Pluspakket on demand zijn ook van hoge HD kwaliteit. 'poep'scherp zouden we in onze familie zeggen.
Die series zijn in de gewone HD kwaliteit en zelfs niet eens in HD-"Glas" kwaliteit. Een beetje teleurstellend dus. 😉

Maar het belangrijkste in dit topic is dat die serie "Great Parks of Africa" niet wil afspelen en ik graag twee afleveringen zou willen bekijken aangezien we komende zomer opnieuw bij onze dochter in Zuid Afrika op bezoek gaan en we die parken daarbij ook gaan bezoeken.
Reputatie 7
Badge +11
@wjb

Dat wordt duimen,een beetje voorpret is wel leuk toch☺️
Reputatie 7
Dat wordt duimen,een beetje voorpret is wel leuk toch☺️
Zeker, maar gelukkig waren mijn vrouw en ik er vorig jaar ook en de napret van die reis loopt vloeiend over in de voorpret van de komende. Het leukste is dat mijn dochter niet weet dat haar zus en broer ook mee komen en ik ben benieuwd wat voor een reactie dat teweeg gaat brengen. ☺️
Reputatie 7
Badge +11
Oh geweldig!,
Veel plezier alvast!
wjb schreef: dat mijn dochter niet weet dat haar zus en broer ook mee komen

Tenzij ze hier meeleest of dit via google vindt ....
@wjb
Reputatie 7
Badge +11
👆🏾☝️Wij verklappen niets🤣😂
Reputatie 7
wjb schreef: dat mijn dochter niet weet dat haar zus en broer ook mee komen
Tenzij ze hier meeleest of dit via google vindt ....
@wjb

Dacht je dat zij weet wie wjb is? 😉
Reputatie 7
Oh geweldig!,
Veel plezier alvast!

Thanks!
wjb schreef: Dacht je dat zij weet wie wjb is? 😉

Top, incognitomodus 😃 👍🏼
Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen Peter ik heb het ook geprobeerd met lovnature via onbemand maar bij mijn werk het prima. ik zie recht boven het beeld LOVE 4K LOV4K NATURE 👍😀👍.maar ik heb glasvezel verbinding .prachtig beeld. 😀maar geen 4k Pakket. Als in een Premium. HEBT IK GELOOF IK 4JAAR .EN HET BEVALT ME PRIMA. HEB EEN WEEK TERUG ALLE KABELS VERVANGEN NAAR CAT6 KABELS VAN KPN ZELF WEG GEDAAN. IK HEB ZE NOG WEL LIGT IN DE KAST IN DE SCHUUR 😀FIJNE DAG. GROETJES VAN COR o ja wij hebben gewoon HD👍
Reputatie 7
@Marcia_, kan je hier laten weten wanneer die serie ook in HD te bekijken is, dan hoef ik niet "dagelijks" te controleren. 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Ja, doe ik hoor!
Reputatie 7
Dacht je dat zij weet wie wjb is? 😉

Nou ja, het zouden maar zo jou initialen kunnen zijn,... Mocht ze slim genoeg zijn en niet het IQ hebben van een leeuw, zou ze er maar zo achter kunnen komen 😜
Reputatie 7
Dacht je dat zij weet wie wjb is? 😉Nou ja, het zouden maar zo jou initialen kunnen zijn,... Mocht ze slim genoeg zijn en niet het IQ hebben van een leeuw, zou ze er maar zo achter kunnen komen 😜
Zeer zeker, maar de kans dat ze überhaupt zou gaan zoeken ... 😎
Het gaat om die éne serie van LoveNature die niet afspeelt, @cornelis48 .
Ze doen het allemaal behalve Great Parks In Africa. Probeer die maar eens 😉

Wel apart. De zender zit in het basispakket maar on demand daarvan alleen in het pluspakket.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb inmiddels wel bevestiging dat de collega's ook zien dat het niet werkt en ermee aan de slag gaan. Hopelijk is het dan ook daadwerkelijk snel opgelost. Wordt vervolgd!
Reputatie 7
Badge +30
@Jolanda. (en anderen) het moet inmiddels weer te zien zijn! Kunnen jullie dit bevestigen?

@wjb veel plezier met voorbereiden! 🙂
Alleen afl. 1 en 2 geprobeerd (Great parks in Africa).

Trailer: werkt niet (het gevraagde item is niet beschikbaar. Excuses van kpn)

Aflevering: speelt inderdaad nu wel. 😃
Reputatie 7
Badge +30
Dank, Peter! Hopelijk gaat de trailer het dan binnenkort ook gewoon doen 😉.