neemt niet op

• 13 december 2011
  • 2 reacties
  • 9831 keer bekeken

Wij hebben sinds kort digitale tv van kpn. We hebben hierbij het opnemen pakket. Nu valt mij op dat hij zo af en toe bepaalde programma's niet opneemt. Op maandagavond gaat het vaak mis, waarom snap ik niet. Alles is net als de andere dagen netjes ingeprogrammeerd en niet meer dan 6 programma's. Toch neemt ie niet op en blijft hij in de lijst staan dat ie nog moet opnemen. Hoe kan dit? waarom neemt ie het ene programma wel op en het andere niet?

2 reacties

Badge +1
In welke lijst kijk je dan?

Ik heb het namelijk ook bij www.itvonline.nl dat ze nog bij ingepland staan, maar ze zijn dan bijvoorbeeld al wel opgenomen.

Ook als een programma ineens is komen te vervallen, dan komt de opname op mislukt te staan.

Zijn deze programma´s van één specifieke zender?

Ik kijk in de lijst op de itv, daar heb je de lijst

- opgenomen: hier staat ie dan wel, maar staat er 0 minuten bij. Soms staat hij er ook helemaal niet bij.

- opnemen: hier staat ie dan nog gewoon, alsof hij 'm nog moet opnemen, alleen is de dag allang voorbij. Er staat niet bij of hij is mislukt of zo, hij staat er nog gewoon alsof hij 'm nog moet opnemen.

Ik heb het bij diverse zenders, op diverse momenten. Er lijkt geen lijn in te zitten. Soms neemt ie wel op en soms niet...heel frustererend

Reageer