Beantwoord

Netflix

Hey ik heb een probleempje! Ik kon tot voorheen altijd zonder moeite Netflix kijken met mijn tv kastje. Nu werkt het plots niet meer en krijg ik alleen maar zwart scherm. Ik weet eerlijk gezegd niet wat er mis gaat? Als iemand kan helpen hoor ik het graag

Admin: bericht naar juiste board verplaatst

icon

Beste antwoord door Tim 24 december 2015, 13:23

Hallo http://forum.kpn.com/t5/Interactieve-TV/Netflix/m-p/383784#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(214, 214, 214);, welkom op het forum van KPN. :D

Werkt je Netflix niet meer? Dat is geen probleempje maar een flink probleem. Hoe moet je nou die leuke serie verder kijken? :S

Zwart beeld met de Netflix app is een bekend probleem waar aan gewerkt wordt. Je kunt de tv ontvanger opnieuw opstarten om de app weer te kunnen gebruiken. Om dit te doen kun je de stroomstekker voor enkele seconde van het stroom halen en weer terug plaatsen.

Ik verneem graag van je of je inmiddels weer gebruik kunt maken van Netflix!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Je itv ontvanger al geherstart door even de stekker eruit te trekken? 

Reputatie 5
Badge +11
Hallo http://forum.kpn.com/t5/Interactieve-TV/Netflix/m-p/383784#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(214, 214, 214);, welkom op het forum van KPN. :D

Werkt je Netflix niet meer? Dat is geen probleempje maar een flink probleem. Hoe moet je nou die leuke serie verder kijken? :S

Zwart beeld met de Netflix app is een bekend probleem waar aan gewerkt wordt. Je kunt de tv ontvanger opnieuw opstarten om de app weer te kunnen gebruiken. Om dit te doen kun je de stroomstekker voor enkele seconde van het stroom halen en weer terug plaatsen.

Ik verneem graag van je of je inmiddels weer gebruik kunt maken van Netflix!

Wij hebben sinds deze week een nieuwe tv ontvanger en modem (v9).

Nu werkt alles naar behoren op deze 2 nieuwe apparaten.

Maar op onze oude moterola tv ontvanger die bij onze 2e tv hoort onvangen we bij meer "tv en netflix" maar 23 apps, degene die ontbreekt is netflix...grrrrrrr.

Nu lees ik hier en daar dat dit komt omdat de software automatisch op deze word bijgewerkt...maar is dat zo en hoe lang duurt dit??

We hebben de tv ontvanger uit en aan gezet, en stekker eruit en naar fabriekinstellingen gezet en opnieuw software laten downloaden maar dit lost het niet op...dussssssssssss.... weet iemand nog iets?

Reputatie 4
Badge +5
kijk toch makelijk de forum mijn netflix deed het niet meer en inderdaad na reset had ik weer netflix hahahh  thnx voor de uitleg

Reageer