Beantwoord

Netflix

• 20 januari 2018
  • 18 reacties
  • 976 keer bekeken

Hoe krijg ik Netflix op mijn tv
icon

Beste antwoord door Paul_ 23 januari 2018, 12:49

Wil je die zwarte tv-ontvanger (dus niet die Motorola maar de andere) eens 30 seconden stroomloos maken, en dan weer opnieuw opstarten?

Maar het werkt nu dus wel met de Chromecast? Om 'm van Chromecast af te halen kan je een andere bron selecteren met de afstandsbediening. Op onze witte is dat het knopje onder de 7.
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Dat is een vraag met weinig achtergrond informatie.
Heb jij een abonnement bij Netflix?
Heb jij een Arris VIP 2952, Arcadyan HMB2260 of ZTE ZXV8001 als TV ontvanger of heb je alleen een Motorola TV ontvanger?
Heb je een Android TV?
Heb je een Chromecast?
Ja ik heb een abonnement op de iPad kan ik films zien
Ja ik hebben chromecast
Ik heb een Philips ambilight tv
Motorola
Zie geen Netflix app op. De tv enals je op de rode knop druk dan krijg je een fout melding
BVD
Reputatie 7
Badge +13
Minimaal 1 motorola 1853 kan je probleemloos voor een Arcadian of Arris omruilen.

Zowel de Arcadian als de Arris hebben de Netflix app.
De Motorola 1853 en ouder niet.

Als jouw Philips tv een smart tv is, dan kan je ook Netflix via de tv app kijken.
Vaak zit de Netflix app ook op Blu-Ray spelers.

P.S.
Eigenlijk moet KPN helemaal stoppen met de 1853.

Met het UHD abonnement krijg je 2 4K decoders.
Hier kan je natuurlijk ook gewoon HD mee kijken.
Dan heb je zo wie zo 2 decoders met de Netflix app.
Dank je
Ik heb de experia box en krijg toch geen net Felix
Reputatie 7
Badge +10
Het probleem is bij jou niet de Experiabox (modem), maar de Motorola tv ontvanger die je hebt. Als dat je enige tv ontvanger is, dan kun je die zonder problemen omruilen via deze pagina https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv.htm. Klik op ' Check je apparatuur' en dan krijg je een veel betere Arris of Arcadyan tv ontvanger. Als je die hebt, kun je wel op verschillende manieren Netflix via je tv ontvanger kijken.

Daarnaast kun je ook via de Chromecast en misschien ook via je tv, als die de app voor Netflix heeft, kijken.
Reputatie 7
Badge +13
Ik heb de experia box en krijg toch geen net Felix

De experiabox heeft niets met Netflix te maken.
Als je internet hebt, kan je Netflix ontvangen.

Dat kan op de KPN decoder Arcadian 2260 of de Arris 2952, maar ook op de app van elke smart tv, of via Chromecast.

Zoals ik al aangaf, je kan 1 decoder zo wie zo voor de Arcadian of Arris omruilen, dan heb je Netflix op de KPN decoder.
Netflix kan jij zo wie zo ontvangen en kijken.
Je hebt alleen een abonnement nodig, meer niet.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom Boris. Is het inmiddels gelukt met de informatie die de anderen al hebben gegeven? Als je alleen 1 Motorola hebt kan je die dus omwisselen via de link die Jos aangeeft. Dan kan je Netflix kijken via de tv-ontvanger. En wellicht zit dus de Netflix app ook al in jouw tv. En dan heb je ook nog de Chromecast waarmee je Netflix kan kijken. Redelijk wat mogelijkheden om Netflix op je tv te krijgen in ieder geval. Ik hoor graag of je er uit bent gekomen.
Nee helaas nog niet.de Netflix app geeft steeds een foutmelding en dat je moet resetten .al vele keren gedaan maar dat werkt niet
Ik heb een Chrome cast maar weet eigenlijk niet waar ik die in moet steken heb er een paar geprobeerd maar daar reageerde de tv niet op
Als ik op de KPN site de test doe geeft die aan dat alles zou moeten werken en dat ik hem niet mag omruilen
Dus kortom ben nog niet veel verder
Reputatie 7
Badge +24
Waar krijg je die foutmelding te zien? En via welk apparaat probeer je dan Netflix op te starten?

Hier lees je hoe je een Chromecast kan aansluiten: https://support.google.com/chromecast/answer/3212934?hl=nl

Hoeveel tv-ontvangers heb je in totaal van ons? 1 of meerdere?
Twee van die zwarte
Als ik meer tv opstart dan zie je daar geen Netflix opstaan maar soms komt hij dan boven in Belle en dat je op de rode knop moet drukken dan zegt hij er is een storing opgetreden in de Netflix app herstart de ontvanger en probeer het opnieuw .blijft het probleem aanhouden neem contact op met de klantenservice
Ik heb nu via Chrome cast Netflix maar krijg hem dan niet meer van Netflix af doe ik iets verkeerds Gr els
Reputatie 7
Badge +24
Wil je die zwarte tv-ontvanger (dus niet die Motorola maar de andere) eens 30 seconden stroomloos maken, en dan weer opnieuw opstarten?

Maar het werkt nu dus wel met de Chromecast? Om 'm van Chromecast af te halen kan je een andere bron selecteren met de afstandsbediening. Op onze witte is dat het knopje onder de 7.
Zeer veel dank dat andere doe ik ook nog laat het je weten fijn een meedenkende persoon dank je Paul
Ps zou ik de moterola vervangen voor de Arris heb hem nu niet nodig
Reputatie 7
Badge +24
Ik help graag hoor. 🙂 Laat maar weten of het lukt of niet.

Je gebruikt maar 1 van de 2 ontvangers? Dan kan je het beste de Arris gebruiken inderdaad.
Dan lukt het misschien wel rechtstreeks op de tv maar je heb me al top geholpen Gr els
Reputatie 7
Badge +24
Mooi zo. Laat maar weten als er nog vragen zijn!

Reageer