Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Netflix 4K content bekijken via KPN tv ontvanger

Ik heb sinds kort een Sony 4k Ultra HD tv, en de vraag was, kan ik met de huidige settopbox ook 4k films streamen via Netflix waar ik op geabonneerd ben, ik zie in in het overzicht van kpn dat er een speciale settopbox beschikbaar is die geschikt is voor 4k.
In de winkel deze vraag gesteld en daar was dit niet bekend?

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +25
Er is op dit moment nog geen 4K ontvanger beschikbaar waar je 4K netflix op kan kijken. Eén 4K ontvanger wordt op dit moment door een selecte groep getest maar daar is (nog) geen 4K netflix op beschikbaar.

Als workaround kan je wel eventueel de app op je TV gebruiken als die er is. Of een streamingstick gebruiken zoals een Chromecast Ultra.
Robin bedankt, en idd op deze tv zit een Netflix app, en dat werkt prima, Netflix zend ook een aantal films uit in 4k dus was benieuwd ook of dit duidelijk zichtbaar was dan.
Ti's een 55inch en beeld is prachtig dus ben tevreden met je antwoord!
Reputatie 6
cokkebok schreef:

Robin bedankt, en idd op deze tv zit een Netflix app, en dat werkt prima, Netflix zend ook een aantal films uit in 4k dus was benieuwd ook of dit duidelijk zichtbaar was dan.
Ti's een 55inch en beeld is prachtig dus ben tevreden met je antwoord!

Ik heb sindskort ook een 4K tv van Sony. En ik kijk tegenwoordig Netflix ook via de SmartTV. Narcos is in 4K! Brrr! Strak beeld... En SCHERP!!! 😳
Reputatie 6
Badge +19
Hallo @cokkebok, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt! Robin heeft je al volledig geïnformeerd zie ik, waarvoor dank 🙂 Als er in de toekomst weer een keer iets is weet je ons te vinden.

Reageer