Beantwoord

Netflix 4k/UHD probleem

• 28 oktober 2018
  • 95 reacties
  • 2158 keer bekeken

Is op Netflix kanaal 200 de UHD/4k films/series te zien met de 4k ontvanger?
De films/series staan met een update naar het abonnement van Netflix Ultra HD nog steeds in HD.
icon

Beste antwoord door wjb 30 oktober 2018, 22:20

De vraag is nog steeds is op kanaal 200 UHD series en films te zien?ja of nee.
Kort en bondig: Ja.
Maar natuurlijk alleen met de 4K ontvanger en als je ingelogd bent op jouw 4K Netflix abonnement en je een 4K serie of film selecteert.
Bekijk origineel

95 reacties

Reputatie 7
Kies je dan wel voor een 4K film in Netflix, immers ook dat aanbod is nog zeer beperkt en een HD film blijft HD film.
Wij kijken 4K Netflix eigenlijk altijd via de Netflix app op onze televisie omdat de Netflix app op de 4K TV ontvanger haperingen vertoont bij horizontale panning.
Kies je dan wel voor een 4K film in Netflix, immers ook dat aanbod is nog zeer beperkt en een HD film blijft HD film.
Wij kijken 4K Netflix eigenlijk altijd via de Netflix app op onze televisie omdat de Netflix app op de 4K TV ontvanger haperingen vertoont bij horizontale panning.

Dus je kunt via kanaal 200 gewoon in UHD film/4k kijken?
Bij servicelijn van KPN zeggen ze dat er geen films in UHD/4k te zien zijn.
Reputatie 7
Bij servicelijn van KPN zeggen ze dat er geen films in UHD/4k te zien zijn.Via de Netflix app op de 4K ontvanger zou jij het 4K aanbod van Netflix moeten kunnen bekijken.
Doet het niet.
Reputatie 7
Welk merk en type televisie heb je?
Ik heb een LG met 4k/HDR/UHD
Verder heb ik de klantenservice van de KPN gebeld,deze service kun je beter schrappen,die weten helemaal niets.
En laten je met het probleem gewoon zitten, Ook na 3 keer gebeld te hebben. Ongelooflijk.
Reputatie 7
Badge +27
Beste @vikinger53, welkom! Wat ontzettend balen dat je zo'n slechte ervaring hebt met onze telefonische klantenservice. Als je je forumprofiel update met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) dan wil ik daar in ieder geval even naar kijken.

Voor wat betreft Netflix: ik zie op hun website dat ze het probleem onderzoeken. Je kunt dus sowieso eens contact met hen opnemen. Via ons zou het gewoon moeten werken in ieder geval!
Beste @vikinger53, welkom! Wat ontzettend balen dat je zo'n slechte ervaring hebt met onze telefonische klantenservice. Als je je forumprofiel update met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) dan wil ik daar in ieder geval even naar kijken.

Voor wat betreft Netflix: ik zie op hun website dat ze het probleem onderzoeken. Je kunt dus sowieso eens contact met hen opnemen. Via ons zou het gewoon moeten werken in ieder geval!
Beste Marcia,
Sorry hoor dat ik zeggen moet weer ,het balletje wordt heen en weer gekaatst,Ik neem aan dat dat niet de bedoeling is!
Bij Netflix is alles okee,het probleem is nog steeds dat bij de KPN klantenservice geen oplossing kunnen oplossen met mijn vragen over de 4k/UHD.😢
De vraag aan jou is ,kan op kanaal 200 4K/UHD films/series kijken.
Ben benieuwd wat voor antwoord eraan komt
Reputatie 7
Voor wat betreft Netflix: ik zie op hun website dat ze het probleem onderzoeken. Je kunt dus sowieso eens contact met hen opnemen. Via ons zou het gewoon moeten werken in ieder geval!@Marcia_,
Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat Netflix het probleem zou onderzoeken?
Ik lees daar niets over.
Reputatie 7
Badge +27
Op de website van Netflix zag ik het volgende over Ultra HD. Daar staat onder 'alle overige apparaten' dat dit onderzocht wordt. Of heb ik nu het probleem niet goed begrepen? Via kanaal 200 kan je, als je aan alle voorwaarden (4K televisie, 4K abonnement en ontvanger en 4K Netflix abonnement) voldoet, inderdaad 4K Netflix kijken.
Ik heb Netflix gebeld gisteren ,probleem ligt bij KPN ,dus kunnen ze mij niet verder helpen.
Ik geen probleem met titels maar met het kijken naar 4K/UHD ,die staan er niet op bij kanaal 200
Kan dan niet de update van netflix nakijken of er UHD/4K op staan ,ik zie ze niet staan!
het abonnement staat op premium bij mij.
Reputatie 7
Ik geen probleem met titels maar met het kijken naar 4K/UHD ,die staan er niet op bij kanaal 200Je zegt dus dat er geen 4K UHD titels getoond worden, dan heb je toch een probleem met titels of begrijp ik je verkeerd?
Wat is de beeldscherminstelling op jouw TV ontvanger?
Alleen HD titels
Reputatie 7
Alleen HD titelsEn de andere vraag?
5 november stop ik met netflix ,ik denk dat de oplossing nog ver weg is om naar 4k/UHD titels te kijken bij de KPN.
dus laat ik hierbij ,verder bedankt voor jullie interesse.
slotje erop graag
Reputatie 7
5 november stop ik met netflix ,ik denk dat de oplossing nog ver weg is om naar 4k/UHD titels te kijken bij de KPN.
dus laat ik hierbij ,verder bedankt voor jullie interesse.
slotje erop graag
Het is helemaal geen probleem om 4K Ultra-HD titels te kijken bij KPN mits je de juiste instellingen hebt staan.
Dus daarom bel ik de klantenservice die er geen bal van weten ,zo kan ik wel door blijven gaan,dus naar de KPN bel ik echt niet meer ,zeer amateuristisch deze klantenservice.
Voorbeeld> ik leg het probleem uit wat het probleem is, en dat dit probleem oplost moet worden.

Uitleg> LG 4k smart tv en ik heb geen UHD/4K titels van Netflix, die wil ik graag ook op het lijstje hebben op het KANAAL 200.,Nu staan er alleen maar HD titels op.
De persoon zegt dan dat ze in overleg moet gaan,ik wordt in de wacht gezet met de hun gestoorde muziek zeer irritant.
Na soms 5 a 10 minuten ,kreeg ik volgende vragen of ik een 4k tv heb ,wowwww .....om gek van te worden ,ze horen of luisteren gewoon naar de klant wat het probleem is ,maar ja op hun pc staat wat zij opnieuw moeten vragen en heb bij 3x te bellen het zelfde gehoord met de zelfde gestelde vragen. ongelofelijk
Dat is echt genieten van de KPN klantenservice wat superamateurs .ik heb er geen woorden voor. Gewoon pech.
En wat betreft de instellingen die staan vanaf het begin goed ingesteld.
Het probleem is dat klantenservice van KPN niet goed werkt en niet goed wel luisteren naar het probleem/klacht van de klanten en die oplossing wil van het technische probleem.
Het kijk plezier is er gewoon niet meer. 😫
Reputatie 7
En wat heb je nu toch ingesteld staan bij de beeldscherminstellingen op de TV ontvanger?
Zo jammer dat je daar nog steeds geen antwoord op gegeven hebt.

De LG televisie heeft zelf ook vast en zeker een Netflix app. Zie je daar wel de 4K titels vermeld worden?
tv instellingen
ja ook 4k titels via de app
Reputatie 7
En nog steeds ben ik benieuwd naar de beeldscherminstellingen van de TV ontvanger, dus niet die van de televisiie, maar die van de TV ontvanger, de STB, het KPN kastje.
En nog steeds ben ik benieuwd naar de beeldscherminstellingen van de TV ontvanger, dus niet die van de televisiie, maar die van de TV ontvanger, de STB, het KPN kastje.

Er staat HD standaard onderaan bij beeldscherm&kwaliteit instellingen
meer kan niet.
Dit is ook met KPN doorgenomen.
Reputatie 7
En nog steeds ben ik benieuwd naar de beeldscherminstellingen van de TV ontvanger, dus niet die van de televisiie, maar die van de TV ontvanger, de STB, het KPN kastje.Er staat HD standaard onderaan bij beeldscherm&kwaliteit instellingen
meer kan niet.
En er staat vast ook nog iets bij beeldschermresolutie.
Welke TV ontvanger gebruik je eigenlijk? (Merk)

Reageer