Beantwoord

Netflix factuur

  • 15 June 2020
  • 8 reacties
  • 378 keer bekeken

Ik heb een factuur gekregen met netflix erop. Maar ik heb netflix via een vriendin samen. Ik heb niks aangevraagd. Bij kpn heb ik dit nu heerlijk stopgezet, maar dit klopt dus niet. Ook krijg ik een mailbevestiging van het stopzetten, dat ik dit ook bij netflix moet doen, maar ik heb dat helemaal niet aangevraagd,  ook geen proefabonnement of zo. 

icon

Beste antwoord door Mirandes 23 June 2020, 16:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Je bent niet de eerste die tegen het fenomeen aanloopt dat er spontaan kosten voor Netflix in rekening gebracht worden zonder dat er een abonnement via de TV ontvanger is afgesloten.

Dit zou volgens KPN immers de enige manier zijn waarop je een Netflix abonnement via de faktuur van KPN kunt afrekenen.

 

Weet je op welk e-mailadres dat Netflix abonnement afgesloten was?

Ja, dat is het emailadres van die vriendin, niet van mij.

Reputatie 7

Dus het Netflix abonnement van jouw vriendin werd via jouw KPN factuur afgerekend. Klopt dat?

Ja, inderdaad. Terwijl zij altijd betaalt aan netflix.

Reputatie 7

Ik vind het toch wel een apart verhaal want de enige manier waarop dat Netflix abonnement via de factuur van KPN afgerekend zou kunnen worden is als het Netflix abonnement via de TV ontvanger afgesloten is.

Als er toch een andere methode is, dan zou ik die graag van KPN vernemen.

Ik hoop dan ook dat er snel een moderator van KPN zal reageren die hier zijn/haar licht eens over wil laten schijnen.

Reputatie 7
Badge +15

@Mirandes Welkom op het forum. Het klopt inderdaad dat je Netflix via je tv ontvanger kunt aanzetten. Ik zou graag even voor je kijken of ik kan achterhalen hoe dit ontstaan is. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik op onderzoek uit! 

Ik heb vorige week gebeld met KPN om navraag te doen. Het was een fout in het systeem. Als het goed is, is het nu in het systeem afgezegd en krijg ik ook de kosten teruggestort. Dus ik ga er vanuit dat het nu verholpen is.

Reputatie 7
Badge +15

@Mirandes Goed om te lezen dat het probleem opgelost lijkt te zijn. Er was inderdaad voor een aantal klanten een probleem met de facturatie van Netflix. Goed dus dat je contact hebt opgenomen. Mocht het toch niet goed verlopen of je hebt nog andere vragen dan hoor ik dit natuurlijk graag!Â