Beantwoord

Netflix abonnement via KPN

  • 14 October 2019
  • 24 reacties
  • 11221 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hoi, als ik netflix via mijn KPN factuur zou willen afnemen, welk abonnement is dat dan?

icon

Beste antwoord door PeterG 14 October 2019, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Met een HD-ontvanger kun je kiezen uit alle 3: Basic (het aanbod is geen HD) en Standaard (het aanbod is in HD te zien). Premium kies je alleen als je op meer dan 2 devices tegelijk aanbod van Netflix wilt kijken. Bij Premium kun je met een HD ontvanger natuurlijk niet in 4K kijken.

Met een 4K UHD ontvanger kun je ook 4K kijken als je het Premium abonnement kiest.

Je keuze kan dus bepaald worden m.b.t.
* het aantal schermen tegelijkertijd
* de gewenste resolutie (4K alleen met de 4K ontvanger van KPN of Netflix-app UHD tv weer te geven)
Reputatie 1

Kun je ook kiezen als je mobiel erbij heb en dan netflix standaard: 10.99 - 5.00 = 5.99?

Reputatie 1

En zo ja, kun je dan met de kpn netflix ook inloggen op de netflix app op zeg maar een samsung tv app?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lukas_, welkom hier. 

Je hebt een vraag over Netlfix. PeterG heeft deze al beantwoord. Vollediger kan niet. Kijk dus even welke bij je past. 

 

@Heion Als je inderdaad internet en mobiel combineert kun je 5 euro Husselvoordeel krijgen op het Netflix abonnement. Dit account kan je inderdaad op alle apparaten instellen. Dus ook op je telefoon, tablet, tv enz. 

Reputatie 1

Hoi Bart,

Ik heb nu kpn compleet en per 15-11 stap ik over naar kpn mobiel. Vandaar mijn vraag. Weet niet meer wat nu voor mij geld ;-)

Reputatie 1

Laat maar, ben er uit :-)

Reputatie 7
Badge +20

Top @Heion, mocht je er nog verdere vragen over hebben, laat het dan vooral weten. 

Reputatie 1

Toch nog een vraag. Ik ben overgestapt van tele 2 naar kpn. Dat gaat 15-11-2019 in. Nu wil ik ipv een abo van 5 gb hebben ipv 2 gb. Dit omdat ik dan wil overstappen van kompleet naar hussel en dan netflix.

Kan ik dit mobiel nog veranderen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even meegekeken. Ik zie dat jouw mobiele bestellen nog niet in de Hussel zit, maar nog in de oude propositie. Als je dan over wil naar de Hussel is de enige manier deze bestelling te annuleren en een nieuwe aanvraag te doen met een Husselabonnement. 

Reputatie 1

Duidelijk. Bedankt voor je antwoord.

Reputatie 7

Ik heb even meegekeken. Ik zie dat jouw mobiele bestellen nog niet in de Hussel zit, maar nog in de oude propositie. Als je dan over wil naar de Hussel is de enige manier deze bestelling te annuleren en een nieuwe aanvraag te doen met een Husselabonnement. 

Maar je kunt toch ook een mobiel abonnement met KPN Compleet  husselen het een Internet (& TV) abonnement en daarbij zijn is het entertainmentvoordeel toch gewoon geldig.

Mijns inziens moet je juist niet de bestelling annuleren om het meeste voordeel te verkrijgen.

Reputatie 7
Badge +20

Maar dan moet je wel al een abonnement in de Hussel hebben zitten. Dat zou voor Heion dan dit abonnement worden. Dat is echter niet het geval. Dit abonnement is van voor de Hussel. Dan zou hij alleen KPN Compleet worden. Maar daarmee kan je de korting niet inzetten op Netflix. 

Reputatie 7

Maar dan moet je wel al een abonnement in de Hussel hebben zitten. Dat zou voor Heion dan dit abonnement worden. Dat is echter niet het geval. Dit abonnement is van voor de Hussel. Dan zou hij alleen KPN Compleet worden. Maar daarmee kan je de korting niet inzetten op Netflix. 


Maar dat heeft helemaal niets met het al dan niet moeten cancellen van de bestelling van dat mobiele abonnement te maken. Het maakt niet uit of dat mobiele abonnement een KPN Compleet of KPN Hussel abonnement is, zolang het vaste Internet (& TV) abonnement maar KPN Hussel is.

 

Reputatie 7
Badge +20

@wjb, je hebt helemaal gelijk. Voor de entertainmentkorting moet het Thuis abonnement naar de Hussel. @Heion, heb je dit meegekregen? Ik zie dat jouw mobiele abonnement nog niet hebt geannuleerd. Dus mocht je met je Thuis abonnement buiten contract zijn, kan je met deze over naar de Hussel en kun je zo genieten van de entertainmentkorting. Excuses dat ik eerst fout zat. 

Reputatie 1

Bedankt allemaal en geeft niks Bart_Z.

Ben blij met compleet, vind Hussel niets voor mij. Ga lekker de voordelen dadelijk pakken met mijn nieuwe mobile abbo met compleet :-)

Reputatie 7
Badge +20

Dat is zeker een goede optie. Geniet van de voordelen en jouw mobiele abonnement. 

Mocht er nog eens iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen. 

Begin deze week kon ik bij het bestellen van KPN Hussel nog kiezen voor € 5,00 korting op Netflix.

Nu wil ik gaan bestellen en is Netflix verdwenen als mogelijkheid voor de extra zenderkorting?

Mijn vraag is of Netflix nog wel in aanmerking komt voor de extra zenderkorting?

Reputatie 7

Netflix is inderdaad weggehusseld. :confounded:

 

@EdwinvE, heb je ook al één v.d. andere extra pakketten? Je krijgt die korting maar één keer, ongeacht het aantal extra pakketten.

Wel raar dat Netflix er ineens niet meer bij staat. Zou Victor Mids achter de Hussel zitten?

Op de algemene bestelpagina is Netflix ook verdwenen in het lijstje.
https://shop.kpn.com/internet-tv/internet-tv/

Reputatie 7

Sinds 23 oktober kan je tijdens het husselen niet meer kiezen voor Netflix.

Zie dit bericht van Vikash.

Ah, dat weten we dan ook weer. Dankjewel, wjb :)

In een topic met 100-en reacties mist een mens wel eens wat.

Reputatie 3
Badge +1

volgens mij moet je Netflix bij Netflix afsluiten, je kan op een smart tv de app downloaden buiten KPN om, zo draai ik ook, werkt goed, ik weet dat bij xs4all er een apart kanaal voor gereserveerd is als je geen smart tv hebt.

Reputatie 7

volgens mij moet je Netflix bij Netflix afsluiten, je kan op een smart tv de app downloaden buiten KPN om, zo draai ik ook, werkt goed, ik weet dat bij xs4all er een apart kanaal voor gereserveerd is als je geen smart tv hebt.

Je moet inderdaad een Netflix rechtstreeks bij Netflix afsluiten en dat abonnement kan je dan in de Netflix app op de TV ontvanger gebruiken. Als je er vervolgens voor kiest om Netflix via KPN te betalen dan krijg je alsnog het €5,- entertainmentvoordeel. Het is nu voor de consument echter zo verschrikkelijk onduidelijk dat je bijna universitair geschoold moet zijn om hier nog een touw aan vast te kunnen knopen.

Reputatie 7
Badge +20

@EdwinvE, je kan Netflix inderdaad niet meer mee bestellen. Dit door afspraken die met Netlfix zijn gemaakt. Nu legt wjb al uit hoe het wel kan:

Je moet inderdaad een Netflix rechtstreeks bij Netflix afsluiten en dat abonnement kan je dan in de Netflix app op de TV ontvanger gebruiken. Als je er vervolgens voor kiest om Netflix via KPN te betalen dan krijg je alsnog het €5,- entertainmentvoordeel. 

Zie ook nog dit bericht van Vikash voor de volledige uitleg en opties om toch de entertainmentkorting op Netflix te krijgen.Â