Beantwoord

Netflix app iTV start niet

• 21 februari 2018
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Sinds zondag start de Nexflix app op iTV niet meer. Ik moest de software opnieuw installeren en na vele malen proberen lukte dat. Netflix app werkte toen ook nog, maar later op de dag niet meer. Ik krijg alleen de swirl te zien. Het lijkt of er its mis is met credentials, maar er dat weet ik niet zeker. Er wordt geen melding getoond. Netflix op PC en dergelijke werkt gewoon.

Ik vraag me dus af waar dat aan kan liggen? Is hier een oplossing voor?
En hebben meer mensen hier last van?
icon

Beste antwoord door Bart_ 23 februari 2018, 11:41

Dag Soj. Dat is wat vreemd en vooral erg onhandig, natuurlijk. Vaak helpt het om je ontvanger een reset te geven, waarbij je ook de software even opnieuw inlaadt. Hier lees je hoe dat werkt. Wil je dat eens proberen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Soj. Dat is wat vreemd en vooral erg onhandig, natuurlijk. Vaak helpt het om je ontvanger een reset te geven, waarbij je ook de software even opnieuw inlaadt. Hier lees je hoe dat werkt. Wil je dat eens proberen?
Hi Bart,
Reset heeft geholpen. Er is blijkbaar een update geweest, want plotseling start de Netflix app een stuk sneller. Ik hoop dat hij nu heel blijft. 😉

Wel jammer dat ik de laaste periode wat vaak moest resetten. Ik was het een beetje moe.

Reageer