Beantwoord

Netflix app niet te vinden, wel nieuw Arris kastje

  • 5 February 2019
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik zag eerder communicatie over gebruik Netflix.

Wij hebben de zwarte kastjes omgeruild. 👍🏻
(Tip van de monteur die ons vorige week bezocht.)

Helaas werkt Netflix nog niet op 1 vd tv’s.

We lopen aan tegen ‘het niet beschikbaar zijn van de optie ‘draadloos’ op de Phillips Smart tv’.

Slechts de optie ‘bedraad’ is mogelijk.

Wel hebben we een wit apparaatje tussen wandcontactdoos en verlengsnoer mer stekkerdoos, zoals monteur ons aangaf. Deze is om draadloos te kunnen kijken. We hebben WiFi in huis.

Wat gaat er niet goed
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 February 2019, 18:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Hesha, de meldingen op je tv zijn van toepassing als je Netflix via de app op je Smart tv zou willen kijken. Als je tv de Netflix app heeft kan dat prima bedraad, door een kabel van de adapter (het witte apparaatje) van je draadloze verbindingsset naar de ethernetaansluiting van je tv te leggen.

Ik neem aan dat je ook een kabel van de adapter naar je (Arris) tv ontvanger hebt aangesloten, zodat je televisie kunt kijken EN ook Netflix via o.a. kanaal 200. Als de tv ontvanger met een HDMI kabel op de televisie is aangesloten zou dat geen probleem moeten opleveren.

Met een goede switch als deze kun je vanaf de draadloze verbindingsset kabels naar meerdere apparaten leggen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond , deze vraag is al beantwoord in een ander topic. Ik begrijp dat het Forum even wennen is @Hesha. Je kan het beste één topic aanmaken voor een vraag. Op deze manier wordt je sneller geholpen. 😉

Reageer