Beantwoord

Netflix app via menu doet het niet

• 28 juni 2016
  • 11 reacties
  • 24383 keer bekeken

Sinds gisteren doet de netflix app via de tv het niet. Melding is:

Netflix app is nog niet geladen. Een moment geduld aub. Probeer het na enkele minuten nog een keer.

Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door PeterG 28 juni 2016, 21:02

Heb je de ontvanger al even 30 seconden uitgezet met de schakelaar op de achterkant? Misschien helpt dat.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Heb je de ontvanger al even 30 seconden uitgezet met de schakelaar op de achterkant? Misschien helpt dat.
Had ik niet geprobeerd maar werkt. Dank je.
Reputatie 7
Badge +18
Had ik niet geprobeerd maar werkt. Dank je.

Goedenavond antonlok,

Is het probleem opgelost? U kunt Netflix op 3 plaatsen opvragen:

videotheek --> Netflix
MéérTV --> Netflix
Zet hem op kanaal 200, dan kunt u ook Netflix opvragen.

Blijkt dit allemaal niet te werken, dan is de beste oplossing wat Peter u al heeft verteld. 🙂
Reputatie 1
Wellicht een vreemde, maar deze had ik zelf vorige week ook. Bleek dat mijn oude creditcard net die week was verlopen. Ik had bij mijn profiel de gegevens van de nieuwe card nog niet doorgevoerd.

Als bovenstaande niet werkt, is dit er nog eentje om naar te kijken. Alleen natuurlijk als u bij uw betalingsmethode gebruik maakt van een creditcard 😃
Reputatie 7
Badge +18
Ik betaal Netflix gewoon via de automatische incasso. Niks Creditcard! 😉
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @antonlok, goed dat je het hier meldt.

Als ik het zo lees is het opgelost door middel van het herstarten van de tv-ontvanger. Klopt dat?

Als je verder nog vragen hebt weet je ons te vinden! 🙂
Hier hetzelfde probleem sinds gisteravond, al meerdere keren uit en aan gezet maar doet het nog steeds niet... nog andere oplossingen? Via m'n telefoon doet Netflix het wel.
Reputatie 7
Badge +31
Hoi Liannetje85. Heb je de ontvanger ook al een keer gereset (niet verwarren met herstart).
Hoe je dat doet zie je hier:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Liannetje85! Goed dat je het meldt. Zou je de reset willen proberen zoals Peter voorstelt? Ik hoor graag of dat werkt!
Harde reset geprobeerd en dat werkte! Bedankt!!
Reputatie 7
Badge +24
Yes! 🙂 Fijn dat het is opgelost. Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden!

Reageer