Netflix + Apple TV op Experia V9

• 31 januari 2015
  • 2 reacties
  • 1252 keer bekeken

Hallo allemaal,

Sinds vele jaren maar eens sneller internet genomen. De nieuwe experiabox ontvangen, een V9 en alles netjes aangesloten door KPN. Alles werkt, behalve Apple TV2 en de app Netflix. Op deze en andere forums staat je Apple TV resetten. en ja dat helpt, voor 48 uur, daarna weer resetten naar fabrieksinstellingen. Voorheen werkte dit allemaal perfect maar met de Experiabox V9 heb ik een probleem. Heeft iemand ervaring en weet hoe dit op te lossen is. Het is lastig om aan te wijzen waar het nu aan ligt. De enigste verandering is de V9 omdat daarna het probleem is onstaan.

Overige informatie: Apple tV2 op WIFI via TimeCapsule - heeft altijd gewerkt met vorige Experiabox.

Graag hoor ik jullie reacties maar vooral de oplossing.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Edwin,

Welkom op het forum.

Wat lastig dat het met het nieuwe modem niet werkt. Ik kan mij voorstellen dat je hier graag een oplossing voor wilt hebben. Welk type modem had je voor de V9?

Helaas bieden we hierop geen ondersteuning maar  ik ben toch benieuwd naar het volgende: werkt op je Apple TV de andere apps nog wel wanneer je niet meer op Netflix komt? Heb je wel of geen internetconnectie op dat moment?

Nienke
Reputatie 1
Badge
Hallo Edwin,

Ik vermoed ook dat het aan de V9 ligt.

Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is om de DNS instellingen in de Apple tv te wijzigen in de universele DNS van Google.

op de apple tv; instellingen(settings)>algemeen(general)>netwerk (network)> configureer DNS, selecteer hier handmatig, gebruik dan het volgende IP adres 8.8.8.8

Welicht werkt het zo weer, althans bij mij wel.

Groeten Wukong

Reageer