Beantwoord

Netflix doet t niet meer op witte afstandsbediening

  • 14 August 2019
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Wij hebben een experiabox v10 en 2 Arris VIP 2952 kastjes en netflix doet t niet meer onder de 2 afstandsbediening. We hebben deze gereset . De software eraf gehaald en opnieuw gedaan de stroom er af gehaald maar t werkt nog steeds niet. 1 tv heeft geen Netflix app. Hoe kan dit opgelost worden.
icon

Beste antwoord door Marina_ 17 August 2019, 14:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Am5, Netflix kun je vinden op kanaal 200 en via het menu onder On Demand dus niet onder Apps op tv. Als je het daar niet kunt vinden, kun je dan toelichten wat je wel op kanaal 200 ziet en onder On Demand?
Reputatie 7
Badge +19
@Am5 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Marina ook op kanaal 200 doet ie t niet. Ik kon altijd inloggen via de apps. Maar nu zegt hij dat wachtwoord en email adres niet kloppen dit is ongewijzigd. Ook op kanaal 200 werkt t niet.
Reputatie 7
Badge +19
Je krijgt via On Demand en kanaal 200 pagina het inlogscherm dat je niet kunt inloggen? Heb je jouw wachtwoord al eens gewijzigd via deze pagina? Hopelijk lukt het dan wel weer om Netflix op te starten via de ontvanger.

Reageer