Beantwoord

netflix en videoland laden niet.

  • 7 February 2021
  • 9 reacties
  • 981 keer bekeken

Videoland en netflix kunnen de helft van de tijd niet laden , de ene keer start het gelijk op en de andere keer is de verbinding te traag en kunnen we niks kijken. Hij geeft aan dat het een verbindingsprobleem is terwijl de tv met wifi is verbonden.

wat kan ik doen? 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door hildaroossien 15 February 2021, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Heb je een Smart TV?

Zo ja, zoek de app op je Smart TV op en kijk Netflix en Videoland via de app van de Smart TV.

Ik doe dat al bijna 8 jaar en nooit problemen. 

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Welke Experiabox?

Wat is jouw echte downloadsnelheid? zie hier. 

Ik kijk inderdaad via de apps van de smart tv , soms is het dagen goed maar vandaag lukt het de hele dag weer niet.

Download geeft 49 aan en upload maar 4,8

Ik heb een experiabox v10 en tv ontvanger staat Arris op

Reputatie 7
Badge +20

Je hebt de Arris 2952 waarschijnlijk, is een hele goede KPN tv decoder.

Experiabox V10 is ook perfect.

Download is ruim voldoende om te internetten en tv te kijken.

 

Als je Netflix via de app op de TV kijkt, mag je in principe geen problemen hebben.

Of kijk je via WIFI en staat de Experiabox te ver van de TV af?

 

Hoe is de TV en de KPN tv ontvanger aangesloten op de Experiabox? 

 

Hoe oud is je Smart TV?

Mijn smart tv is een half jaar oud , de experia staat zo’n 5 meter van de tv af maar dit heeft nooit eerder problemen gegeven. De tv is verbonden met wifi , geeft wel vol bereik aan maar toch problemen. Ook na het opnieuw opstarten. Nu doet hij het even weer gelukkig na een hele middag proberen maar heb hier meerdere keren per week last van

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de TV in de woonkamer met een UTP kabel verbonden.

De TV in de slaapkamer met WIFI

Beide werken bij mij goed.

 

Reset de Experiabox door de spannig (in de volksmond stroom) er voor een minuut af te halen en zet hem daarna weer aan (spanning er weer op zetten). Laat hem opstarten.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @hildaroossien Welkom hier op het Forum en mooi om te zien dat @joop2011 je al van goede tips heeft voorzien. Heb je er iets aan gehad? Heb je nog meer hulp nodig?

Ik heb een oplossing gevonden , het lag aan mijn tv. Misschien voor de mensen die ook een samsung smart tv hebben met deze problemen: bij het aan doen van de tv de aanknop ingedrukt houden tot het logo van samsung in beeld komt , dan werkt het

Top man bedankt kan weer Netflixen. 
Groet.