Beantwoord

Netflix foutcode

  • 11 July 2020
  • 2 reacties
  • 107 keer bekeken

Sinds iets meer dan een week krijg ik een foutmelding bij Netflix series. Ik krijg de melding: deze serie kan niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel." Foutcode: tvq-pm-100 (5.2.100).
volgend Netflix is dit een beveiligingscode bij kpn, graag wil ik hier vanaf, hoe kunnen jullie dit oplossen? Het verwisselen van HDMI kabels en opnieuw opstarten en resetten heeft allemaal geen zin gehad. Ik hoor het graag, groeten marij

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 July 2020, 17:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marij, welkom op het forum. 

Die foutcode is niet specifiek van KPN, maar geldt voor alle gebruikte apparaten. Staat ook op hun website

Wel hoort dit wel simpelweg te werken. Zou je ook de ontvanger willen resetten zoals hier wordt aangegeven onder stap 2? 

Helpt dat ook niet? Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Marij, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.