Beantwoord

Netflix foutcode

  • 13 September 2020
  • 6 reacties
  • 274 keer bekeken

Direct na het accepteren van het nieuwe privacy beleid van Netflix trad de storing tvq-101 (5.2.100) bij ons ook op. Deze storing is alleen bij Netflix via de settopbox van KPN en niet via smart tv. Netflix wijst dan ook naar de settopbox (booten) en of hdmi kabel (omdraaien of vervangen)

Alles opgevolgd maar de storing blijft bestaan. Gaat KPN ons nu een werkende HDMI kabel leveren voor de settopbox?

admin: eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 14 September 2020, 15:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @A. Krol, heb je ook een reset geprobeerd?

Menu - Instellingen - druk 2x gele knop op afstandsbediening - Frisse Start kiezen

Let op, hierdoor moet je je weer opnieuw aanmelden bij Netflix. 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @A. Krol, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Wat vervelend dat je door een foutmelding geen gebruik kunt maken van Netflix via de tv-ontvanger. Ik zie dat @Anneke-Anna al een antwoord heeft gegeven, waarvoor dank. :relaxed: Kun je vertellen of dit het probleem heeft verholpen? We horen het graag van je!

Dank voor de reacties, ik ga vandaag de frisse start proberen. Groet, Aaldrik

Reputatie 6
Badge +10

Dat is helemaal goed. Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!

Met dank aan Anneke-Anna, de frisse start heeft gewerkt. Kennelijk zijn de protocollen aangepast aan de privacy verklaring. Groet,  Aaldrik

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de update. Goed om te lezen dat de frisse start het probleem heeft verholpen! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!

Reageer