Beantwoord

Netflix gebruiker wisselen lukt niet

Ik heb op mijn Netflix account meerdere gebruikerprofielen aangemaakt. Als ik echter Netflix kijk via de KPN krijg ik bij het wisselen van gebruiker de volgende fout melding: "Er is een fout opgetreden. Er is een probleem opgetreden bij het wisselen van je profiel". Als ik de ontvanger opnieuw opstart kan ik de eerste keer weer een profiel kiezen, maar daarna komt hij weer met dezelfde foutmelding!
Kan iemand mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Paul_ 23 september 2016, 16:03

Michael heeft me via een privébericht laten weten dat de nieuwe tv-ontvanger dit probleem niet heeft! Probleem opgelost 🙂

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @mr74mh, welkom op het forum. Wat een apart probleem.

Heb je al een reset van de tv-ontvanger gedaan? Zo niet, wil je dat proberen? Ik hoor het graag!
Ik heb de ontvanger 20 seconden met de schakelaar linksachter uitgezet, maar helaas mag dit niet helpen.
Kan het de software zijn?

Gr, Michael
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Michael, dat kan zeker. Je kan het beste een software reset uitvoeren. Dat werkt als volgt:

• Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
  • Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
  • Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
  • Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
  • Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK
  • Kies 'Ja' om door te gaan. Nu gaat de ontvanger herstarten en kan ongeveer 15 minuten duren.

Laat je weten of dat lukt?
Ik de ontvanger volledig gereset en terug gezet naar de fabrieksinstellingen, maar helaas heeft dit niet mogen helpen. Heb je nog andere ideeen? Hoor het graag! Gr, Michael.
Reputatie 7
Badge +21
Hey Michael, balen dat ook de reset niet helpt. Ik wil graag hier het één en ander voor je nakijken. Reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik aan de slag 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Michael heeft me via een privébericht laten weten dat de nieuwe tv-ontvanger dit probleem niet heeft! Probleem opgelost 🙂

Reageer