Beantwoord

Netflix geeft schokkerig beeld

  • 11 October 2019
  • 4 reacties
  • 1543 keer bekeken

Beste KPN,

Dit is de eerste keer ooit dat ik iets post op een forum maar ik ben echt klaar met de manier waarop er door de klantenservice onnozel wordt gereageerd op het probleem dat in dit forum wordt besproken. Ook bij mij schokt het beeld. Super irritant. Het werkt op je zenuwen en haalt compleet de lol af van ‘het lekker ontspannen kijken’ van die goede film. Wanneer er een service als Netflix wordt aangeboden, zorg dan dat het naar behoren werkt en kom niet met reacties als ‘het valt mij niet op’, ‘u bent de eerste die dit zegt’, ‘misschien ligt het aan uw tv’, of ‘kunt u het kastje uit- en aanzetten?’... Er zit een serieus conversieprobleem in de hardware dat in mijn optiek voor een bedrijf als KPN op te lossen moet zijn. Zorg dat er technisch personeel wordt aangenomen dat precies hetzelfde ziet en opvalt. Dan weet KPN meteen dat er goede, gepassioneerde en kritische mensen worden aangenomen én je creëert goede ambassadeurs onder de film en docu liefhebbers met een oog voor detail.

Vriendelijk bedankt en ik kijk uit naar uw reactie,

Vincent

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Spacestar 12 October 2019, 10:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
@Filmliefhebber Ook ik heb last van een schokkend beeld, maar.... dat ligt niet aan de KPN box.
Hetzelfde probleem is ook zichtbaar met een Samsung Qled TV met hun eigen Netflix app.
En ook op een Xiaomi Mi Box(Android TV) op een Sony TV.
Vooral bij de series als Star Trek is dit bij alle 3 het probleem duidelijk zichtbaar als een 'starship' door het beeld schokt/vliegt. Of bij scenes met auto's die over een lange weg voorbij rijden.
Dus uw/ons probleem ligt volgens mij toch echt bij Netfix zelf.
Of onze internet snelheid is te laag (65Mb)...
Reputatie 7
Badge +30

Hoi Vincent, welkom! Vervelend dat je last hebt van schokkerig beeld op Netflix. Ik heb alleen niet echt iets anders te zeggen dan wat Spacestar al doet. 

Zelfde probleem.  Een haperig schokje elke 3 seconden.  Erg vervelend en irritant. Led tv 65 inch full hd samsung 100 mb/sec

Net overgestapt van Ziggo naar KPN en kom nu schokkerige weergave tegen bij de helft van de films/series die ik gauw even heb gecheckt: Queen’s Gambit, Godless, Inglourious Basterds en nog een boel worden niet goed weergegeven. Bij bijvoorbeeld After Life, Undercover, Rita, Lupin helemaal nergens last van.
En of het aan Netflix ligt? Dat betwijfel ik: bij Ziggo had ik nergens last van, ook niet bij voorgenoemde films. Lijkt er overigens op dat Amerikaanse producties meer storen dan Europese.
By the way: op mijn iMac nergens last van!

.