Vraag

Netflix, geen beeld wel geluid

  • 14 May 2021
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Hallo, hier ook zwart beeld van neflix op kanaal 200.met wel geluidcen ondertiteling. Resetten van het modem werkt niet; rest van de programma's doen het wel goed; netflix is ook goed op de smartphone te bekijken dus ligt niet aan neflix  Ik lees dat dit al maanden bij kpn gebruikers een veelvoorkomend probleem is. Is er al een goede oplossing gevonden? Gr René


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Mijn netflix geeft via kanaal 200 en de app op de tv enkel zwart beeld met geluid en de ondertiteling, ik heb  zelf me meerdere keren opnieuw in en uit gelogd op netflix. De modem en de tv onvanger gereset, opnieuw op gestart maar het probleem verdwijnt niet. Alle andere diensten, apps enzovoort werken prima. Als ik via google home en mijn telefoon netflix gebruik zijn er geen problemen. Dus ik vraag me nu af wat eraan de hand is en of het gefixt kan worden? 

Hier hetzelfde probleem; op smart tv en smartphone prima beeld, maar via kanaal200 uit kpn modem zwart beeld (titels zijn er wel, maar geen beeld). @kpn graag dit probleem oplossen..  

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

@Renedhaan schrijft:

op smart tv en smartphone prima beeld, maar via kanaal200 uit kpn modem zwart beeld (titels zijn er wel, maar geen beeld)

Ik gebruik voor Netflix al máánden de app in mijn smart-TV i.d. woonkamer en de app in mijn smartphone i.d. slaapkamer via chromecast voor Netflix. Jij hebt die mogelijkheden ook benoem je; dus zie ik het 'probleem’ eigenlijk niet.

Kanaal 200 is hier uitgelogd en verborgen.

 

Admin: reactie mee verplaatst