Beantwoord

Netflix geen geluid

  • 16 January 2020
  • 5 reacties
  • 623 keer bekeken

Sinds wij 2 4k kastjes hebben, hebben we vaak geen geluid met netflix.  Even opnieuw opstarten en dan weer wel.  Heel irritant. 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 January 2020, 17:29

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch? Welke type ontvanger is het? Heb glasvezel of koper en welke modem heb je?

We hebben glasvezel en we hebben een samsung qled tv met een one  connect box.  Experia box v10. Hij gaat van de experia box naar het 4k kpn kastje en de hdmi kabel gaat naar de reciever en een kabel naar de tv

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Schelling57 en welkom op het forum! Als ik de constructie goed begrijp gaat er een HDMI kabel van de iTV ontvanger naar de Samsung One Connect Box en vanuit de One Connect Box gaat er weer een kabel naar de TV? Wat als je de One Connect box er tussenuit haalt? Als je de iTV ontvanger met een HDMI kabel rechtstreeks op de TV aansluit, valt het geluid dan soms nog steeds weg? Zo kunnen we uitsluiten of het daar in de verbinding mis gaat. Valt het geluid alleen weg bij Netflix trouwens, of ook bij live TV kijken? 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Bij mij werkt het weer, voor mijn situatie. 
De software voor de ontvanger opnieuw gedownload en geinstalleerd. 

Reageer