Netflix geluid

  • 16 July 2019
  • 4 reacties
  • 195 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5
Leuk die actie. Drie maanden gratis Netflix. Misschien was het toch verstandiger geweest om het haperende Netflix geluid te verbeteren in de Arris.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Meneertje van der Meertje, er lopen een tweetal onderzoeken die met het geluid van Netflix te maken hebben in combinatie met bepaalde TV's of randapparatuur. Haperend geluid valt daar voor zover ik weet niet onder. Kun je wat meer vertellen over de storing die je ervaart? Maak je gebruik van externe audioapparatuur? Gaat het alleen in Netflix mis?
Reputatie 5
Badge +5
Het gaat alleen bij Netflix mis. Geen externe apparatuur. Netflix via Apple tv 4k werkt goed.
Reputatie 5
Badge +5
En het blijft stil. Ach kijk wel via Apple tv app
Reputatie 7
Badge +28
Sorry daarvoor, ik was vrijdag niet aanwezig. Ik heb echter geen directe oplossing. Kun je beschrijven hoe het geluid stoort? Blijft het beeld wel altijd goed maar valt het geluid af en toe weg? Ik probeer er een iets beter beeld van te vormen zodat ik dit kan doorgeven aan onze ontwikkelaars. Verder ben ik ook benieuwd welk merk+type TV je gebruikt. We kunnen dan binnen het testteam nagaan of er collega's zijn met eenzelfde TV waarbij we verder kunnen testen.

Reageer