Beantwoord

Netflix geluid kraakt/hapert

• 6 september 2018
  • 54 reacties
  • 6588 keer bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

Er is nog steeds geen geluid Netflix op de tv vreemd laptop wel tv niet KPN doe er is iets aan hier wordt je niet vrolijk van de zoveelste keer prut ik geef het op en ga daar weg
Reputatie 7
Badge +27
In reactie op de berichten van de afgelopen tijd:

• Netflix geluid hebben we nog geen oplossing voor beschikbaar
  • tikken op Veronica bleek in aan de aanlevering te zitten en lijkt inmiddels door Veronica verholpen

phstokker, heb jij helemaal geen geluid bij Netflix? Zo ja, dan is dat een ander probleem. Kijk of je de audioinstellingen kunt aanpassen en of dat helpt. Zo niet, dan kun je beter een los, eigen, topic aanmaken en daarin beschrijven wat je precies ervaart en hoe alles bij jou is aangesloten.
Is er al iets meer bekend over dit probleem? Ik ervaar hetzelfde.

Ik heb een Arcadyan HMB2260 i.c.m. een Bose 3-2-1 set.
Bij het kijken van Netflix films is in de lage tonen een duidelijk "Plop" geluid te horen. Geluid via de optische kabel gestuurd, via HDMI en de audio jack in zowel Dolby als Stereo, maar het mag allemaal niet uitmaken.

Ik heb helaas geen SMART tv, dus nu maar Netflix kijken via een chromecast stick. Daarbij is het geluid wel goed.
Reputatie 7
Badge +27
Helaas niet, surfboomerang. We werken hierin samen met de chipset leverancier, maar een oplossing is er nog niet.

Reageer