Vraag

Netflix herhaaldelijk opnieuw inloggen

  • 14 September 2020
  • 6 reacties
  • 2155 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2

De laatste paar weken hebben we herhaaldelijk dat we op Netflix iets aan het kijken zijn en dat de app dan uit valt en als je dan opnieuw naar Netflix gaat moet je dan opnieuw inloggen. De gebruikersnaam is dan ook niet onthouden. Erg vervelend. 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @MatGerBen

Dat lijkt me inderdaad niet prettig Netflixen! Heb je de tv-ontvanger al eens gereset via manier 2 op deze pagina? Daarmee wordt de software vernieuwd, wat dit soort problemen doorgaans verhelpt. 

Reputatie 3
Badge +2

Dag Heine. Was het 1 van m’n 3 ontvangers geweest oké. Dan had ik het daar gezocht. Maar het probleem doet het bij alle 3 voor. Twee keer HMB2260 V2 en een Arris VIP2952 V2 

Hier hetzelfde probleem. Ook sinds een paar weken. Soms 3x op een avond opnieuw inloggen.

Reputatie 5
Badge +10

Wat gek, zeg. Hoe zijn de tv-ontvangers aangesloten? Met een rechtstreekse kabel, of zit er een draadloze verbindingsset (witte adapters) of switch tussen? Heb je de Experiabox ook al eens gereset via manier 2 op deze pagina

Reputatie 3
Badge +2

Twee ontvangers op de kabel en een met draadloze verbindingsset. Experiabox al verscheidene malen herstart. Een factoryreset van de experiabox doe ik liever niet ivm smarthome. Geen beginnen aan tenzij de problemen onoverkomelijk worden. 

Reputatie 5
Badge +10

Je overweging om niet te resetten begrijp ik. Echter is dit wel een volgende stap. Mocht het probleem toenemen, is mijn advies om dat alsnog te doen. 

Reageer