Beantwoord

Netflix kijken op een MT Logic (LE-427118MT)

  • 14 January 2020
  • 2 reacties
  • 629 keer bekeken

Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats ben, maar ik weet niet hoe ik de app van Netflix op mijn MT Logic (LE-427118MT) smart tv krijg.

Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Ward_ 14 January 2020, 22:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dan zal je via het menu van je TV naar het Smart TV platform moeten gaan en daar naar de plek waar je apps kan downloaden. Als Netflix daar niet bij staat kan het niet direct op je TV.

Oplossing daarvoor kan zijn:

* TV van KPN nemen want dan zit Netflix in de decoder en kan je het dus op TV kijken.

* Chromecast kopen en aansluiten op de TV. Dan Netflix op je tablet of telefoon openen, kiezen voor wat je wil kijken en daarna naar de TV casten ("versturen").

Reputatie 7
Badge +24

Hi Serena, welkom op het forum. 

Je bent hier op de juiste plaats. Ik gok echter dat Netflix geen app heeft voor dit merk. Ik gok omdat ik vrijwel geen informatie kan vinden over dit merk en model op de website van de fabrikant, in de handleiding ook niet. 

Ben je bij ons klant met interactieve tv? Dan kun je Netflix ook kijken via je televisieontvanger onder de On Demand optie in je menu. Hopelijk heb je hier iets aan. :)