Beantwoord

Netflix “kinderen” account error?

• 11 november 2018
  • 7 reacties
  • 424 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Wie weet de oplossing?

Als ik een Netflix account aanmaak voor “kinderen” zodat ze alleen kinderfilms sorteren, krijg ik een foutmelding op het kastje van KPN.

Via de netflix.com website en app werkt dit wel?
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 november 2018, 19:40

Goedenavond webloq, bedankt voor de melding!

Ik heb het net even getest, en ik krijg geen foutmelding. Je kan in totaal 5 profielen in één account aanmaken, zit je hier toevallig niet al aan? En in principe moet het gelijk zijn met wat je ziet op de website. Je ziet het profiel wel staan, maar als je hem aanklikt krijg je de foutmelding? Gebruik je dan Netflix via kanaal 200 of via Menu > On Demand?

Tot slot, zou je de tv-ontvanger even kunnen uitschakelen, 2 minuten stroomloos maken, opnieuw aansluiten en aanzetten? Dit lost vaak al de meeste problemen met televisie kijken op.

Ik hoor graag of ik hier verder nog bij kan assisteren!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond webloq, bedankt voor de melding!

Ik heb het net even getest, en ik krijg geen foutmelding. Je kan in totaal 5 profielen in één account aanmaken, zit je hier toevallig niet al aan? En in principe moet het gelijk zijn met wat je ziet op de website. Je ziet het profiel wel staan, maar als je hem aanklikt krijg je de foutmelding? Gebruik je dan Netflix via kanaal 200 of via Menu > On Demand?

Tot slot, zou je de tv-ontvanger even kunnen uitschakelen, 2 minuten stroomloos maken, opnieuw aansluiten en aanzetten? Dit lost vaak al de meeste problemen met televisie kijken op.

Ik hoor graag of ik hier verder nog bij kan assisteren!
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Susan_

Nee ik zat maar aan de 2 accounts (profielen)?

Via de website/ app gaat het perfect, en via het kastje van KPN niet.
Heb het geprobeerd via 200, en via On Demond beide geven een foutmelding ( tvq-nw-104 (500) Netflix).
Deze foutmelding krijgt hij alleen als ik kids aanvink, de andere account zonder dat kids is aangevink doet het perfect!

Heb alle account gewist, opnieuw ingelogd, Netflix opnieuw opgestart, en spanningsloos maken van kastje 15 min. heeft niet geholpen?
Reputatie 7
Badge +21
Dankjewel voor je terugkoppeling. Ik heb de vraag even bij onze experts neergelegd, ik wacht op dit moment even op hun antwoord hierop. Ze gaan kijken of dit een fout bij de tv-ontvanger is, of dat we hier niks in kunnen doen. Misschien kan je in de tussentijd contact opnemen met Netflix voor hetzelfde probleem. Stel er komt uit vanuit KPN dat we hier niks in kunnen betekenen, dan heb je alvast een lijntje uitgegooid bij Netflix zelf!
Reputatie 4
Badge +4
Heb contact gehad/ reactie gehad vanuit Netflix.
Netflix geeft aan dat dit probleem aan het kastje van KPN ligt, gezien het gia laptop, pc en of telefoon wel functioneert 😬

En nu?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen! Ik heb ook een reactie, vanuit ons is er ook gekeken en kwamen we tegen dat Netflix het zelf ook in behandeling heeft. Je kan dat op deze pagina terugvinden. Om het verder te onderzoeken willen we graag je gebruikersnaam weten. Zou je dit via een privébericht kunnen doorgeven?
Reputatie 7
Badge +21
@webloq, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Indien het probleem nog speelt ontvang ik alsnog graag de gebruikersnaam via een privéberichtje!
Reputatie 4
Badge +4
@webloq, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Indien het probleem nog speelt ontvang ik alsnog graag de gebruikersnaam via een privéberichtje!

Sorry, late reactie vanuit mijn.

Maar na een update van het kaste/ of bij Netflix werkt het nu wel?

Hocusspocus 😬👍🏻

Reageer