Vraag

Netflix klapt er steeds uit

  • 10 October 2020
  • 39 reacties
  • 2896 keer bekeken

Sinds het nieuwe menu.

Netflix klapt er steeds uit als ik een item start. Ben dan zelfs uitgelogd van de app. En dan moet ik het WW weer zoeken, want weet dat niet standaard uit het hoofd.

Wanneer gaat de Netflix-app weer normaal werken?

p.s. ik meen dat er al een topic van is, maar kon dat niet vinden. Dus vandaar deze nieuwe.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

39 reacties

Reputatie 1

Peter,

ik doe met je mee. Ik word er ook steeds uitgegooid. Zelfs een keer toen de film op pauze stond. Erg irritant en komt blijkbaar bij meer mensen voor. Voorheen ook wel eens uitgegooid, maar nu iedere dag. 
 

JW

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb, zoals eerder vermeld, vanaf 2013 de app via de Smart TV.

Ik heb pas 2 keer mijn wachtwoord in bijna 8 jaar opnieuw hoeven in te geven.

Ik denk dat de app van de Smart TV stabieler is.

Ik vind het wel heel positief van KPN dat je het ook via de KPN IPTV decoder kan doen voor de mensen zonder smart TV. 

Reputatie 7

Sinds het nieuwe menu.

Netflix klapt er steeds uit als ik een item start. Ben dan zelfs uitgelogd van de app. En dan moet ik het WW weer zoeken, want weet dat niet standaard uit het hoofd.

Wanneer gaat de Netflix-app weer normaal werken?

p.s. ik meen dat er al een topic van is, maar kon dat niet vinden. Dus vandaar deze nieuwe.

Ik denk dat dit issue zich alleen voordoet op de VIP2952's.

Ik heb het gevoel dat de VIP2952 een echt zorgenkindje begint te worden.

Reputatie 7
Badge +10

Sinds het nieuwe menu.

Netflix klapt er steeds uit als ik een item start. Ben dan zelfs uitgelogd van de app. En dan moet ik het WW weer zoeken, want weet dat niet standaard uit het hoofd.

Wanneer gaat de Netflix-app weer normaal werken?

p.s. ik meen dat er al een topic van is, maar kon dat niet vinden. Dus vandaar deze nieuwe.

Aaawwww ben je nu zelf aan het muggenziften over een service die je overal kan gebruiken. Kijk lekker op je pc of tablet. Want hij werkt wel gewoon goed hoor dus niet zo zeiken over iets onbelangrijks weet je nog zoals jij zelf altijd zo mooi zegt peterg

@Ett67 Ik heb jou gerapporteerd. Als je zo kinderachtig op de persoon gaat, verdien je een (tijdelijke) ban. 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @PeterG! Jou hoef ik niet te vertellen dat het hier druk is. Toch excuses voor de late reactie:cry:. Ik zou er doodmoe van worden om steeds alles handmatig in te moeten voeren en weer in te loggen (terwijl je languit op de bank een serie aan het bingewatchen bent:sleeping: ). Ikzelf heb hier geen topic over voorbij zien komen. Maja zegt dat dit een bekend probleem is. Wat de oorzaak is, weten we op dit moment niet. Ik vraag het voor je na! Je zal inmiddels het wachtwoord wel uit je hoofd kennen:stuck_out_tongue_closed_eyes:.

@wjb Goeie! Ik ben benieuwd of het ‘type ontvanger’-gerelateerd is. 

____

Anddd Thank U @Anneke-Anna! Wie zich brandt, moet op de blaren zitten:relieved:

Jou hoef ik niet te vertellen dat het hier druk is.

...weer in te loggen (terwijl je languit op de bank een serie aan het bingewatchen bent

Daar kom ik niet eens aan toe. Op het moment dat ik een titel startte was ik er al uit én uitgelogd.

En ach, heb ook nog de app in m'n tv en de laptop natuurlijk.

Reputatie 7

Ik gooi het hier ook nog maar eens in de groep :sweat_smile: kijk zelf al lange tijd zonder tv via kpn.

Gebruik sinds enkele maanden een Xiaomi Mi Tv Stick, Hier, Hier of bij Ali te verkrijgen.

Het is net een kleine computer, soms moet je hem even resetten. Maar alles werkt feilloos via Android tv 9

 

Onze 2016 tv kreeg al lange tijd geen updates meer,... Bv de Netflix app op de tv met een 2015 software was zodanig verouderd en onwerkbaar. Op de stick staat gewoon de meest recente. Dit is dus al een goede keuze is geweest. Tijd geleden enorme software update gehad waardoor hij nu snel is, geen vertragingen meer heeft en hdmi cec ook feilloos werkt. 

Alle bedenkbare apps staan erop en zijn te bekijken. Hier kunnen we niet meer zonder :joy:

Reputatie 7

Onze 2016 tv kreeg al lange tijd geen updates meer,...

Van welk merk is jouw televisie?

Reputatie 7

Sowieso een merk welke nooit meer in huis wordt gehaald. Grootste op de markt. Ze hebben ook veelste veel mobiele telefoons, zelfs de reclame die momenteel loopt heb ik echt er hekel aan. En het is allemaal plastic :wink:

Reputatie 7

Oh die ... dan snap ik waarom je zo'n Xiaomi Mi Tv Stick in huis gehaald hebt.

Reputatie 7

Uhuh :smile:

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Jw0219! Welkom in dit topic. Ik heb de vraag uitgezet bij de achterliggende afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het weten!

Gisteren bij een proefstart, van Aquaman, startte zowaar de film. Proefstart, dus na sec. of 20 weer uitgezet.

Reputatie 7
Badge +17

Helaas nog geen reactie ontvangen, dus ik kan helaas nog geen uitsluitsel geven over de oorzaak. Ik heb er nogmaals achteraan gemaild.:blush:

Reputatie 7
Badge +17

Het is een bekend issue, waar we momenteel aan werken! Wanneer het precies is opgelost, is nog lastig te zeggen:sweat_smile:

Kan de app dan niet direct aangepast worden? Ook bij mij klapt Netflix er telkens uit en moet je alles telkens opnieuw invullen. Ik vind de nieuwe app in geheel totaal niet fijn. Via series naar Netflix en videoland, erg onduidelijk. De videoland app is drama. Onthoudt niet wat  je was en wat je keek. Niet van deze tijd om handmatig alles te zoeken en onthouden. Ook kan je niet verder kijken als je halverwege een serie moet stoppen. Oude app vond ik beter. 

Hier exact hetzelfde, KPN gebeld, ik denk dat mijn kastje stuk is, alles geprobeerd. Zou al ruim 1.5 week door een technische medewerker worden terug gebeld. Hij moet nog bellen.

Reputatie 7
Badge +17

Helaas heb ik nog geen update! Het wordt momenteel nog onderzocht:confounded:

Wat een ellende. Omdat The Crown 4 half november komt bij mijn moeder op Netflix ingelogd zodat ze dat kan kijken.

Maar ze oefent even met s1;a1 en floep….weg. Uitgelogd ook weer! Pruttel.

Vooralsnog via haar nieuwe tv nu (smart) de app maar geactiveerd. Die blijft wel ingelogd en speelt af. Maar dan heeft ze 2 ab's nodig.

Wanneer gaat die Netflix app in de decoder het weer doen? Dit is nutteloos natuurlijk.

Reputatie 7

Vooralsnog via haar nieuwe tv nu (smart) de app maar geactiveerd. Die blijft wel ingelogd en speelt af. Maar dan heeft ze 2 ab's nodig.

Nee hoor, dat kan gewoon op hetzelfde Netflix abonnement.

Edit: Oeps afkortingen ... geen abonnement maar afstandsbediening. :rolling_eyes:

Vandaag (opnieuw / nog steeds) hetzelfde probleem. Gaat KPN dit nog oplossen of niet?

Reputatie 6
Badge +7

En ja hoor!

 

Behalve het vastlopen en herstarten van de decoders nu ook de inlog van Netflix opnieuw moeten invullen.

 

KPN: deze week 2 modernste kastjes waarbij het wel werkt naar mij opsturen anders gaan we naar Ziggo.

@Macabeus , heb je geen smart-tv? Ik gebruik nu al een paar maanden de Netflix-app daarin. Werkt prima.

Reputatie 7

@Macabeus, heb je geen smart-tv? Ik gebruik nu al een paar maanden de Netflix-app daarin. Werkt prima.

Laat onverlet dat de Netflix app op de TV ontvanger natuurlijk ook gewoon behoort te werken.

Mee eens, @wjb .