Beantwoord

Netflix knop op afstandsbediening

  • 20 October 2019
  • 18 reacties
  • 5264 keer bekeken

Vandaag mijn KPN modem en itv geïnstalleerd. Alles werkt. Nu zit er een Netflix knop op de afstandsbediening. In heb Netflix op kanaal 200 en via de app geactiveerd. Die knop doet nog niets.

Iemand enig idee hoe ik die knop kan activeren of zit die knop er voor de sier op?

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 October 2019, 09:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Hier precies t zelfde en ook geen id hoe dit werkend te krijgen 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @JeroenT71, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De nieuwe afstandsbediening heeft inderdaad een knop voor Netflix. Deze werkt helaas nog niet op alle tv-ontvangers, dus op het moment kan je gewoon nog op de oude manier bij Netflix komen (kanaal 200 of via On Demand). Tenzij je ook de nieuwere tv-ontvanger erbij hebt gekregen. Dan zou je Netflix, na het koppelen van de afstandsbediening, gewoon via de knop moeten kunnen bereiken!

 

Goedenavond@JeroenT71, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De nieuwe afstandsbediening heeft inderdaad een knop voor Netflix. Deze werkt helaas nog niet op alle tv-ontvangers, dus op het moment kan je gewoon nog op de oude manier bij Netflix komen (kanaal 200 of via On Demand). Tenzij je ook de nieuwere tv-ontvanger erbij hebt gekregen. Dan zou je Netflix, na het koppelen van de afstandsbediening, gewoon via de knop moeten kunnen bereiken!

 

Nu ben ik net sinds 2 dagen aangesloten bij KPN. Ik neem aan dat je dan de nieuwste ontvanger krijgt?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jeroen, ik neem het even over van Susan. 

 

 

Nu ben ik net sinds 2 dagen aangesloten bij KPN. Ik neem aan dat je dan de nieuwste ontvanger krijgt?

 

Dat zeker, maar het hangt ook af van je abonnement. 4k of juist niet. Welke ontvanger heb je nu?

Ik denk ook graag mee. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 5
Badge +4

Ik ben sinds enkele weken nieuwe klant en heb de Arris 4K gekregen, ik heb geen 4K abonnement of TV. Ik heb enkel mijn Samsung TV aan de afstand bediening gekoppeld, is geen smart TV.

De Netflix knop werkte meteen, de Netflix app in de Arris wort dan gestart, ik hoef geen kanaal 200 te kiezen. Netflix inlog gegevens ingevoerd en probleemloos kijken.

Reputatie 7
Badge +24

Sinds een paar weken krijgen nieuwe klanten allemaal dezelfde en (uiteraard) nieuwste ontvanger. Ongeacht of ze wel of niet voor 4K gekozen hebben.

Hi Jeroen, ik neem het even over van Susan. 

 

 

Nu ben ik net sinds 2 dagen aangesloten bij KPN. Ik neem aan dat je dan de nieuwste ontvanger krijgt?

 

Dat zeker, maar het hangt ook af van je abonnement. 4k of juist niet. Welke ontvanger heb je nu?

Ik denk ook graag mee. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik heb mijn profiel aangevuld. Onder de tv ontvanger staat een productie datum. Die is van 2018.

Ik lees nu een bericht op de site van KPN

https://overons.kpn/nl/nieuws/2019/kpn-introduceert-nieuwe-tv-ontvanger-met-bluetooth-afstandsbediening

Mijn contract is ingegaan op 19 oktober 2019. Dan zou je toch verwachten dat ik de nieuwste ontvanger krijg. Dat blijkt niet zo te zijn.

Hier hetzelfde verhaal.  Deze week een nieuwe tv ontvanger ontvangen inclusief nieuwe afstandsbediening en beide oude modellen! Dus Netflix knop werkt niet! Je zou verwachten dat men de nieuwste ontvanger krijgt maar volgens mij worden eerst de voorraden op gemaakt. Bij mij werkt het niet geweldig.. dus ik hoop dat het opgelost wordt...

Reputatie 5
Badge +4

@JeroenT71 en @S.heuvel wat heb je dan gekregen? Hoe ziet het kastje en de AB eruit?

Kastje is HMB2260V2 dus geen nieuwste Arris. en de afstandsbediening is de gehele witte.... dus niet met zilver knop en zwarte achterkant...er staat geen Kpn op

@JeroenT71 en@S.heuvel wat heb je dan gekregen? Hoe ziet het kastje en de AB eruit?

Arris vip2952v2

Witte afstandsbediening 

@JeroenT71 en@S.heuvel wat heb je dan gekregen? Hoe ziet het kastje en de AB eruit?

Arris vip2952v2

Witte afstandsbediening 

Dan sturen ze niet de juiste afstandsbediening bij het juiste kastje…

U heeft wel het juiste kastje maar de verkeerde afstandsbediening. 

Reputatie 5
Badge +4

Het juiste nieuwe kastje is de VIP5202 met witte afstandbediening met KPN logo, zwarte onderzijde en zilverkleurige pauze knop met daaronder de Netflix knop. Het is een Bluetooth AB, IR is enkel voor de gekoppelde TV.

Reputatie 5
Badge +4

@JeroenT71 en@S.heuvel wat heb je dan gekregen? Hoe ziet het kastje en de AB eruit?

Arris vip2952v2

Witte afstandsbediening 

Dan sturen ze niet de juiste afstandsbediening bij het juiste kastje…

U heeft wel het juiste kastje maar de verkeerde afstandsbediening. 

De VIP2952v2 werd geleverd tot aan 1 oktober. Sinds deze maand de VIPS5202.

Reputatie 7
Badge +21

@JeroenT71, je abonnement heb je al wel eerder aangevraagd (in september) en daar wordt naar gekeken. Mocht je er in de toekomst echt problemen mee krijgen, dan is er altijd de mogelijkheid om ze om te ruilen!

@S.heuvel alleen bij een nieuw abonnement of upgrade naar 4K krijg je de nieuwste varianten. Dit om ook te voorkomen dat ze straks weer niet op voorraad zijn.

In ieder geval, het werkt op deze manier volgens mij prima en alleen de Netflix knop is een beetje overbodig. Maar gelukkig zijn er nog twee manieren om bij Netflix te komen ;) 

@JeroenT71, je abonnement heb je al wel eerder aangevraagd (in september) en daar wordt naar gekeken. Mocht je er in de toekomst echt problemen mee krijgen, dan is er altijd de mogelijkheid om ze om te ruilen!

@S.heuvel alleen bij een nieuw abonnement of upgrade naar 4K krijg je de nieuwste varianten. Dit om ook te voorkomen dat ze straks weer niet op voorraad zijn.

In ieder geval, het werkt op deze manier volgens mij prima en alleen de Netflix knop is een beetje overbodig. Maar gelukkig zijn er nog twee manieren om bij Netflix te komen ;) 

Dus nieuwe klanten krijgen alles origineel en vaste klanten krijgen dat wat eerst op moet? een overbodige netflixknop ? Ik vindt dat niet netjes, geef gewoon iedereen hetzelfde dan krijg je ook geen discussies!!

Reputatie 7
Badge +21

@S. van den heuvel de huidige afstandsbedieningen werken nog prima dus het is zonde om die weg te gooien of niet te gebruiken.. Vandaar dat je de kans hebt om deze nog wel te ontvangen als je een vervangend exemplaar aanvraagt. Langzamerhand gaat iedereen over op het nieuwe apparatuur, maar om ervoor te zorgen dat we niet opeens zonder komen te zitten gaat dit niet allemaal in één keer.