Beantwoord

Netflix laadt niet

  • 12 January 2020
  • 4 reacties
  • 1077 keer bekeken

bovenstaande boodschappen beloven niet veel goeds! ik heb hetzelfde probleem als degene die dit 3, 2 en 1 jaar geleden ook hebben gemeld. Dat kan toch niet KPN?

mijn tv doet het, maar netflix gaat niet verder dan 24% opladen. Op hetzelfde moment kan ik wel op mijn telefoon op de bank netflix opstarten. Ik heb nog niet gereset naar fabrieksinstellingen, maar zou enorm balen als ik dat om de haverklap moet gaan doen.

Nu ik toch aan het mopperen ben, de manier waarop ik met de afstandsbediening door programma’s kan lopen en opnemen kan starten of stoppen of van opname wisselen, zoeken in opnames ofwel een beetje rondfietsen op het scherm minder goed dan ik gewend was op SKY. KPN kan nog veel klantvriendelijker worden! Onderdeel van mijn onvrede is dat de reactie van de TV zo enorm traag is. Daardoor zijn TV, afstandsbediening en ikzelf out of sync in no time.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door MMWMAC 20 January 2020, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

mijn tv ontvanger is nog geen 3 maanden oud. Ik kijk bekabeld. Maar op zwarte kastje is het internetsignaal 1 of 2 streepjes blauw. Niet 3 dus.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi MMWMAC, welkom! Ik heb het vermoeden dat het met bandbreedte te maken heeft. Je noemt zwart kastje met blauwe streepjes, heb jij toevallig Sneller Internet Buitengebied bij je abonnement? Vul alsjeblieft je forumprofiel in en laat dat even weten. Dan gaan we samen kijken wat er aan de hand is.

hoi erik, ik heb tv-ontvanger aan en uit gedaan en het probleem is verholpen.

Dank, Monique

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen :)