Beantwoord

Netflix laadt niet meer, zwart scherm

  • 10 January 2019
  • 9 reacties
  • 2787 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij hebben al geruime tijd problemen met netflix via on demand.. Hij is erg traag, ondertitels werken vaak niet, blijft hangen, series en films laden tot 24% en daarna doet hij helemaal niets meer.. het is erg vervelend.. heb het apparaat al meerdere malen gereset maar het helpt helemaal niets. Ik hoop dat het opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet, Suzanne Meurs
icon

Beste antwoord door new105 22 January 2019, 16:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi new105, welkom op het forum. Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experiabox? Rechtstreeks met een kabel of met de witte draadloze adapters? Heb je dit probleem op meerdere ontvangers? Heb je ook je Experiabox gereset en heb je de reset van de ontvanger uitgevoerd zoals hier beschreven?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 1
Heb je al geprobeerd om via zender 201 te kijken? Ik heb ook slechte ervaringen met netflix en youtube via on demand. Dat werkt niet goed.
Reputatie 7
Badge +24
Heb je al geprobeerd om via zender 201 te kijken? Ik heb ook slechte ervaringen met netflix en youtube via on demand. Dat werkt niet goed.

Ik ben erg benieuwd wat er bij jou niet goed gaat, Netflix hoort namelijk altijd goed te werken.
Reputatie 1
Als ik beide via on demand doe heb ik problemen om weer beeld te krijgen. Alleen geluid. Maar als ik 200 en 201 kies dan is er geen probleem. Het ligt dus aan on demand.
Reputatie 7
Badge +24
Als ik beide via on demand doe heb ik problemen om weer beeld te krijgen. Alleen geluid. Maar als ik 200 en 201 kies dan is er geen probleem. Het ligt dus aan on demand.

Mwah, daar ga ik niet vanuit.;) Welke ontvanger(s) heb je? Indien je meerdere hebt, heb je op alle ontvangers dit probleem? Heb je deze stappen ook uitgevoerd? Zo ja, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Reputatie 1
Ik heb 1 ontvanger. De Arris VIP 2952 V2 (kan dat kloppen?). Profiel is hiermee aangevuld. Ik gebruik on demand niet. Gewoon 200 en 201.
Reputatie 7
Badge +24
Zou je even voor de duidelijkheid dit via On Demand en dan Netflix willen proberen? Puur om te kijken of het dan wél werkt.
Dank jullie wel voor alle reacties. Het gekke is dat sinds ik dit bericht geplaatst heb,ik er daarna geen last meer van heb gehad.. zul je altijd zien. Terwijl het daarvoor al geruime tijd een probleem was.. Ik keek zelfs al een paar dagen via de chromecast omdat het een grote frustratie was.. 2 ontvangers in huis, op beide ontvangers hetzelfde probleem. Nu dus 'opgelost' . Nogmaals dank voor de reactie!
Reputatie 7
Badge +24
Inderdaad gek new105. Ik heb overigens niets gedaan verder hehe. Fijn dat alles weer werkt. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.