Vraag

Netflix loopt vast wel tv

  • 5 February 2019
  • 10 reacties
  • 3054 keer bekeken

Reputatie 1
Als ik netflix kijk via de ontvanger dan komt het regelmatig voor dat netflix vastloopt. De tv zenders doen het wel, maar de netflix verbinding niet meer. De overige Lan verbindingen lijken ook weg te vallen. Als ik de modem opnieuw opstart werkt alles weer. Netflix app reeds opnieuw geïnstalleerd geeft geen verbetering.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 1
Badge
Hier exact hetzelfde probleem, dit is geen kijken meer
Bij mij ook zelfde. Ik heb ook nieuwe modem gekregen. Geen verbetering.
Reputatie 7
Badge +10
Welke modem (Experia) hebben jullie? Hoe is de modem verbonden met de tv ontvanger (rechtstreeks of bijv. via een draadloze verbindingsset of switch)?
Ik heb een Experia V10 icm. Een Arris vip 2952. Deze is rechtstreeks bekabeld. De Arris is al eens vervangen maar er is niets veranderd.
Alleen tv kijken gaat probleemloos.
Reputatie 7
Badge +10
@Malijufa, heb je deze reset van je tv ontvanger al eens uitgevoerd? Heb je verder geen problemen met de modem?
Ja reset is ook uitgevoerd. Helaas geen verandering
Reputatie 7
Badge +30
Hallo, TInus, Daan en Malijufa! Welkom hier :)

Ik begrijp uit jullie berichten dat de Netflix app op de ontvanger er mee ophoudt. Als je dan terugschakelt naar een tv zender werkt dat wel gewoon. Heel irritant, dit. Ik heb dan ook meer vragen voor jullie.

  • Als dit probleem voorkomt, wat doe je dan om het te verhelpen? Is de Netflix app opnieuw opstarten voldoende? Of moet je de tv ontvanger opnieuw opstarten? Of doe je, zoals Tinus al aangeeft, de Experia Box herstarten.
  • Heb je de reset uitgevoerd die door Joss geplaatst is? Zo nee, wil je dat nog doen. Zo ja, heeft dat verbetering gebracht?
  • Welke Experia Box en tv ontvangers hebben jullie?

Malijufa, bedankt alvast voor jouw antwoorden!

Tinus, jij geeft aan dat ook andere LAN-verbindingen lijken weg te vallen. Kun je dat verder toelichten? En wat bedoel je met dat je de Netflix app opnieuw hebt geïnstalleerd?
Alles is meerdere malen uitgevoerd. Qua reset en opnieuw opstarten nieuwe software. Ontvanger vervangen. Het is nog altijd zwaar KUT. KPN reageert alleen via forum of sms🤔. Alleen wanneer je inspreek op te willen zeggen krijg je een medewerker te spreken.
Nogmaals. Service en kwaliteit zijn KUT bij KPN
Reputatie 7
Badge +30
Jammer dat er, buiten jouw eerdere antwoorden al, Maljufa, geen verdere reactie is geweest van de anderen. Dit issue rondom Netflix is bekend. Er zijn ook al stappen ondernomen in de vorige update voor de ontvanger om dit te verhelpen. Helaas werkt dat niet voor iedereen. Daar wordt verder aan gewerkt, vandaar dat de informatie die je hebt gegeven zeker nuttig is voor ons. Wanneer dit precies dan verholpen zal zijn, is op dit moment nog niet bekend. Zodra we daar meer over weten komen we er op terug.