Beantwoord

Netflix moet steeds opnieuw inloggen

  • 19 November 2020
  • 7 reacties
  • 955 keer bekeken

Hallo,

wij hebben al maandenlang hetzelfde probleem. We hadden ook andere storingen, maar dan met andere tv zaken. Die verdwenen na de zogenaamde frisse start, tenminste ik geloof dat het zo heet.

Echter Netflix geeft nog steeds het ‘opnieuw inloggen’ probleem. 

Wij starten Netflix via het menu, dus niet via kanaal 200.



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 30 November 2020, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @JanLee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Verder is het zo dat in de meeste gevallen de reset zoals bij stap 2 het probleem verhelpt. Wat ik uit je vraag begrijp is dat dit dus al gedaan is en dat het probleem zowel voor als na de frisse start is voorgekomen?

Ja dat klopt. Gisteren weer opnieuw moeten inloggen toen we via kanaal 200 wilden kijken. 

Reputatie 7
Badge +17

Dat is niet mooi. Heb je meerdere tv ontvangers in huis en hoe gaat het met de andere diensten?

Dat is zeker niet mooi. Nee, ik heb geen andere ontvangers in huis en geen problemen met andere diensten (los van de traagheid van de gids, vergelekdn met de vorige versie)

Maar, met alle respect, met ‘dat is niet mooi’ kom ik niet verder. 

Als er niks aan gedaan kan worden, gewoon zeggen.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb nog even voor je gezocht en er is gelukkig een verzameltopic aangemaakt voor dit probleem. Daar staan de stappen die je kan uitvoeren waarmee in de meeste gevallen het probleem verholpen is. Daarnaast zijn we bezig aan een algehele oplossing voor het geval die stappen niet lukken. 

Zojuist via kanaal 200, via de netflix app en dan verbinding maken, via de knop op de afstandsbediening en via het menu en dan apps geprobeerd in te loggen op netflix, en elke keer als ik een titel wil afspelen gooit die hem eruit, heel erg vervelend zijn jullie bezig met een structurele oplossing?

Zojuist via kanaal 200, via de netflix app en dan verbinding maken, via de knop op de afstandsbediening en via het menu en dan apps geprobeerd in te loggen op netflix, en elke keer als ik een titel wil afspelen gooit die hem eruit, heel erg vervelend! Zijn jullie bezig met een structurele oplossing?