Beantwoord

netflix onbereikbaar via app of kanaal 200

  • 20 July 2019
  • 3 reacties
  • 5941 keer bekeken

Ik heb smart TV's die zijn aangesloten via de experiabox. 1 beneden en 1 op zolder Allebei bedraad. Ook hebben we een netflix abonnement (niet via KPN). Op de TV beneden kan ik prima Netflix kijken en bereiken via zowel de app bij On Demand en via kanaal 200.
Bij de TV boven is kanaal 200 niet beschikbaar (schiet op 221) en is ook de netflix app niet zichtbaar bij on demand of meer TV of welk keuze menu dan ook.

Hoe kan ik deze app of kanaal 200 wel op mijn smart TV boven ontvangen?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 20 July 2019, 10:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @NetSan

Welke TV ontvanger heb je boven? Als dat de Motorola 1853 (of ouder) betreft, dan kan het kloppen dat Netflix het niet doet. Deze type Motorola kan Netflix niet draaien, deze kun je omruilen voor een Arcadyan HMB2260 of een Arris 2952.
Dank voor het advies! Boven is inderdaad Motorola 1853. Zojuist een omruilafspraak ingepland.
Reputatie 7
Badge +22
Dank voor het advies! Boven is inderdaad Motorola 1853. Zojuist een omruilafspraak ingepland.
Fijn dat er een omruilafspraak is gepland, laat het me nog even weten als alles weer werkt. 👍🏼

Reageer