Beantwoord

Netflix ontvangen

• 29 maart 2018
  • 5 reacties
  • 10417 keer bekeken

Goede avond,
Mijn vraag luidt hoe ik Netflix op mijn tv kan kijken en instellen. Ik heb een abonnement op Netflix en van KPN een experia box. Maar geen idéé wat en hoe. A.u.b.U hulp. Groet Kylie
icon

Beste antwoord door PeterG 29 maart 2018, 17:41

Met de Experiabox kijk je geen tv; die zorgt alleen voor de verbinding(en) van tv-ontvanger, internet en vaste telefoon.
Als je van KPN een tv-ontvanger Arris 2952 of Arcadyan hmb 2260 hebt kun je daar Netflix mee kijken. Ga naar kanaal 200 en volg daar de aanwijzingen. Vervolgens hoef je alleen de eerste keer op die app in te loggen.
Ga dus naar 200, druk op rood en ga naar inloggen (neem ik aan).

De Netflix app is ook beschikbaar via MeerTV inderdaad, maar kanaal 200 lijkt mij een kortere route.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag Kylie. Wel kom op het op forum . Ik ben gisteren ook lid geworden .als u naar meer tv gaat daar zit netflixs daar kan u Netflix aan melden.
Reputatie 7
Met de Experiabox kijk je geen tv; die zorgt alleen voor de verbinding(en) van tv-ontvanger, internet en vaste telefoon.
Als je van KPN een tv-ontvanger Arris 2952 of Arcadyan hmb 2260 hebt kun je daar Netflix mee kijken. Ga naar kanaal 200 en volg daar de aanwijzingen. Vervolgens hoef je alleen de eerste keer op die app in te loggen.
Ga dus naar 200, druk op rood en ga naar inloggen (neem ik aan).

De Netflix app is ook beschikbaar via MeerTV inderdaad, maar kanaal 200 lijkt mij een kortere route.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Kylie, welkom! De heren boven mij geven al goed aan waar je Netflix kan vinden. Kanaal 200 (en dan de rode knop) is denk ik ook de snelste/makkelijkste manier. Laat je weten of het lukt?
Het is natuurlijk wel raar dat je via een omweg (kanaal 200 en dan de rode knop) je Netflix moet activeren (staat nergens in de gebruiksaanwijzing) en niet gewoon via het logo. Wanneer wordt dat opgelost?
Reputatie 7
Hoezo opgelost? Kan je uitleggen wat je bedoelt?

Wil je via het logo ga dan naar MéérTV en klik daar op het logo van Netflix.

👉🏼 Of gebruik de app in je TV. Op diens afst. bed. zit een directe knop indien je TV Netflix ondersteunt.

KPN gaat geen afst.bed. uitbrengen met een Netflix knop.
Je kunt maar liefst op 3 manieren naar Netflix.
200 en dan rode knop (is snelste)
Menu - ondemand - Netflix
Menu - MéérTV - Netflix (en daar staat de app/logo als eerste)

Reageer