Beantwoord

Netflix op VIP1853

• 17 oktober 2016
  • 26 reacties
  • 1298 keer bekeken

Wanneer kunnen wij onze 2e VIP1853 ontvangers omruilen voor een ontvanger met Netflix.

Telfort geeft al aan dat er geen Netflix Upgrade komt voor de VIP 1853 en 1963

De Netflix-app via Méér TV komt in tegenstelling tot eerdere berichten niet beschikbaar op de tv-ontvangers Motorola VIP 1853 en 1963. De reden hiervoor is dat we niet kunnen waarborgen dat de app op deze ontvangers goed werkt.
icon

Beste antwoord door rowen5642 17 november 2016, 19:50

Vandaag de ontvanger omgeruild en het werkt prima....Thanks
Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Rowen, goede vraag. Het bericht van Telfort was me nog niet bekend. Op dit moment bieden we geen optie om een 2e (of 3e) ontvanger om te ruilen. Als dit verandert vind je dat op deze pagina terug, waar het ook mogelijk is apparatuur om te ruilen: Kijk Netflix op je tv via Méér TV van KPN
hmmm,

naar aanleiding van het gemis was dit eigenlijk ook mijn vraag.
zie dus dat er hier nog afhoudend gereageerd word.
het bewuste artikel van telfort ook gevonden en hierbij de link:
https://forum.telfort.nl/tv-338/netflix-combinatie-motorola-vip-1853-57221

misschien nu toch eens zaak om een en ander recht te trekken?
Reputatie 7
Badge +28
Heel goed punt, Hans. Voor nu verwijs ik nog even naar het antwoord wat Joran heeft gegeven. Maar weet dat we er mee bezig zijn om los te peuteren wat er nu precies de bedoeling is. Zodra we iets weten waar klanten iets aan hebben, laten we dit natuurlijk op het forum weten!
Reputatie 7
Badge +18
Ik vraag het me af, of die Motorola's nog wel een update krijgen. En ik denk ook eerlijk gezegd als ze er wel op komen, dat we weer meldingen zullen krijgen dat het weer hapert, en vastloopt, ik denk dat die processor (CPU en de RAM) dat niet trekt... Dat is wat ik denk. 🙂
Reputatie 7
Wanneer kunnen wij onze 2e VIP1853 ontvangers omruilen voor een ontvanger met Netflix.

Telfort geeft al aan dat er geen Netflix Upgrade komt voor de VIP 1853 en 1963

De Netflix-app via Méér TV komt in tegenstelling tot eerdere berichten niet beschikbaar op de tv-ontvangers Motorola VIP 1853 en 1963. De reden hiervoor is dat we niet kunnen waarborgen dat de app op deze ontvangers goed werkt.
Ik roep het al zo lang hier op het forum, die 1853 en 1963 zijn gewoon niet krachtig genoeg voor Netflix en HD-"Glas" zenders. Ik hoop dat nu eindelijk alle 1853's omgeruild zullen gaan worden.
Zojuist een KPN monteur over de vloer gehad voor mijn VDSL verbinding. Op mijn vraag of de Motorola vervangen kon worden, gaf hij een bevestigend antwoord. Ze hadden dit al besproken in het werkoverleg en Motorola kastjes worden niet meer geupgrade. Hij had alleen geen nieuwe bij zich...
Dus graag zou ik mijn VIP1853 willen omruilen voor een nieuwe ontvanger met Netflix?
Reputatie 7
Badge +28
We hebben hetzelfde bericht inmiddels ook ontvangen, ik ga je hiermee helpen. Reageer op mijn privébericht, dan help ik je met de omruil 🙂
Reputatie 7
Badge +28
@Rowen: Is het gelukt met de omruil?

@Hans 't Hart: Nu we eindelijk duidelijkheid hebben help ik jou hier natuurlijk ook graag mee. Reageer je op mijn privébericht?
Vandaag de ontvanger omgeruild en het werkt prima....Thanks
Kijk,

dat is nou het fijne van KPN.
Als er iets is, word er nog geluisterd en indien mogelijk actief een oplossing gezocht.
V.w.b. de eerste omruil was men er snel bij, nu helaas door late(re) berichtgeving komt het alsnog goed en blijven blije gebruikers, blije gebruikers ;)

ps: nu kan mijn chromecast dan eindelijk de deur uit, want hij is niet meer nodig :D:D
Kan mijn vip1853 ook omgeruild worden ? Hoe kan ik dit in gang zetten ?
Reputatie 7
Kan mijn vip1853 ook omgeruild worden ? Hoe kan ik dit in gang zetten ?Hoi, Stefan. Via de button op deze pagina kun je de ontvanger omruilen.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi, Stefan. Via de button op deze pagina kun je de ontvanger omruilen.Goedemiddag stefanjansen_1, Laat je het ons even weten of het omruilen gelukt is? 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hey Stefan, welkom! Peter geeft je al een handige link voor het omruilen van 1 tv-ontvanger. Als je al 1 hebt die Netflix heeft, en je wilt de tweede omruilen dan werkt de pagina (nog) niet. Als dat het geval is kan je reageren op mijn privébericht. Dan regel ik het voor je.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb helaas nog niets van je gehoord Stefan. Is het inmiddels gelukt?
Kan ik mijn 2e motorola VIP1853 laten omruilen? Hoe kan ik dit regelen?
Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum, jwvandijk! Je bent op de goede plek aangekomen 🙂 Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan ga ik je ontvanger met je omruilen.
Hi, Sinds kort heb ik Netflix. Via 1 van de 2 ontvangers kan ik nu Netflix kijken.
Nu lees ik dat ik de 2de tuner zonder Netflix kan omruilen (dit is een Motorola VIP1853). Ik merk trouwens dat dit modem ook super traag is. Dus met een snel modem zal mijn familie heel blij zijn. Als deze ook dan nog eens Netflix kan weergeven helemaal 🆒
Reputatie 7
Hai, leenrem1.
Er zal een moderator reageren om de 1853 om te ruilen. En zo'n apparaat heet de tv-ontvanger. Het modem is dat witte ding met al die lampjes waar Experiabox op staat 😉
Reputatie 7
Badge +27
Hoi leenrem, ik help je graag met het omruilen. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop en we gaan aan de slag.
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Ook een Motorola VIP1853 en maar 1 ontvanger geschikt om Netflix te kijken. Kan ik deze ook omruilen? Super!

Gr. Astrid
Reputatie 7
Hoi, Aangezien je nog geen Arris of Arcadyan hebt kun je via onderstaande link de ontvanger (en evt. ook modem) vervangen om Netflix te kunnen gebruiken.
Je dient wel apart bij Netflix een abonnement te nemen, want dat kan niet via KPN. En valt ook niet onder je KPN-abonnement.

https://www.kpn.com/service/televisie/extra-diensten/uitleg-netflix/servicetool-apparatuur-wissel.htm
Reputatie 7
Hoi, Aangezien je nog geen Arris of Arcadyan hebt...Volgens mij heeft Astrid al wel een Arris of Arcadyan en gaat het dus via die site niet lukken.
Reputatie 7
Badge +18
Wat ik mij nou afvraag, worden die 1853 nog steeds verdeeld over nieuwe of bestaande klanten? Want ik merk nog steeds dat die 1853 nog niet op is. Mag aan nemen dat KPN geen contract meer heeft lopen bij Motorola? Als het om tv-ontvangers gaat. :?
Reputatie 7
Hoi, Aangezien je nog geen Arris of Arcadyan hebt...Volgens mij heeft Astrid al wel een Arris of Arcadyan en gaat het dus via die site niet lukken.Je hebt gelijk. Ik had haar tekst niet goed gelezen.
Momenteel is het beleid: 1 ontvanger voor Netflix momenteel. Heb je er al een en wil je je 1853 vervangen dan loop je grote kans om weer een 1853 te krijgen.

Het heeft ermee te maken dat er voldoen Arrissen en Arcadyans moeten zijn voor nieuwe abonnee's. Op koper krijgen die daar ook min. 1 van en op glas volgens mij 2*. Niet vanwege Netflix maar i.v.m. HD"glas".

*Indien er 2 geleverd worden volgens het abonnement.

Reageer