Beantwoord

Netflix op vip1853

  • 2 August 2020
  • 14 reacties
  • 241 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo,

 

wil graag de motorola vip1853 ruilen voor ontvangers waar netflix mogelijk is

heb de servicetool geprobeerd maar krijg telkens de melding dat niet lukt en dat ik mijn experiabox moet resetten( dit al tig keer gedaan) zie foto

is er geen moderator die er ff in kan springen? Thx alvast

 

icon

Beste antwoord door robby666 10 August 2020, 18:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19

Dat kan maar dat duurt een paar dagen. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset? Een beller Is sneller. 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @robby666 

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, anders werkt deze tool niet.

Reputatie 2

Bedankt voor je reactie, maar zoals ik al gemeld hab werkt de servicetool niet (ja en tuurlijk zit dan op mijn eigen netwerk. Maar toch bedankt

Reputatie 2

Duurt een paar dagen? motorola zijn bekabeld op het netwerk aangesloten .(en niet via zon draadloos verbindingssetje)

Badge +19

Duurt idd een paar dagen omdat het druk is op het forum en vakantietijd. Daarom even bellen. Als je morgen belt heb je woensdag een nieuwe.

Reputatie 2

OK doe ik, THX

Reputatie 2

Welke kastjes krijg je dan ter beschikking vandaag de dag?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @robby666, heb je inmiddels gebeld? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je met het omruilen. 

Reputatie 2

Hoi Marcia,

 

bedankt voor je reactie, ik heb nog niet gebeld.

dus als je me helpen graag, ik heb  ondertussen mijn forumprofiel ingevuld.

bedankt alvast

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik krijg het ook niet voor elkaar:scream: , dus heb de achterliggende partij aangestuurd om alsnog twee nieuwe ontvangers te regelen. In de regel wordt dat binnen een werkdag of 2 opgepakt. Zodra ik bevestiging krijg, laat ik het je weten!

Reputatie 2

THX!!

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je inmiddels 4K televisie besteld hebt en daarbij twee nieuwe ontvangers gekregen hebt, de Motorola's kunnen dus retour? Fijn dat het zo opgelost is!

Reputatie 2

Heb mijn abonnement omgegooid naar een hussel 200mbit, Spotify family ipv single account was ook een grote wens.

Gelijk maar 4K erbij genomen (niet dat je er op dit moment al veel aan hebt, resp 3 zenders!).

Maar goed nu de arris vip5205 gekregen, wat een mega verschil met de (niet vooruit te branden Motorola vip1853)!! (dag en nacht)

Alleen het nieuwe menu zit er nog niet op, weet je toevallig wanneer die firmware update hier te downloaden is?

ik las dat de uitrol voor de arris vip5205  kastjes als eerste in gang is gezet.

@Marcia_  in ieder geval bedankt voor de moeite.

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat fijn dat je zo'n verschil merkt direct. Dan kan je er echt weer even mee vooruit! Ik heb even gekeken, maar ik weet niet wanneer jij de firmware gaat krijgen. We hebben iedereen met alleen een 5202 inmiddels van de nieuwste firmware voorzien en zijn nu bezig met uitrollen naar andere klanten. Dit gaat in batches, dus het is echt gokken wanneer je aan de beurt gaat zijn.