Beantwoord

Netflix opgezegd maar staat nog op factuur

  • 10 May 2021
  • 13 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik heb sinds 3 mei netflix opgezegd via netflix ook contact  gehad en heb inmiddels  ook geen netflix meer maar het staat nog wel steets in mijn kpn er wordt nu toch niet meer netflix  afgeschreven  neem ik aan want dat is niet de bedoeling  ik had optijd opgezegd 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 12 May 2021, 11:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

heb sinds 3 mei netflix opgezegd via netflix ook contact  gehad en heb inmiddels  ook geen netflix meer maar het staat nog wel steets in mijn kpn er wordt nu toch niet meer netflix  afgeschreven  neem ik aan want dat is niet de bedoeling  ik had optijd opgezegd


*Admin: topics samengevoegd

*admin: topic samengevoegd

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @wendy65990, welkom op ons forum!

Omdat je vooruitbetaalt kan het voorkomen dat Netflix helaas nog op deze factuur meekomt. Op je eerstvolgende factuur krijg je het teveel betaalde bedrag dan in mindering gebracht.
Dat gezegd hebbende zou het nu al niet meer in je MijnKPN moeten staan.
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
 

Heb het ingevuld  hopelijk  kan u me helpen

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @wendy65990, ik zie dat Netflix helaas nog niet opgezegd is. 
Dit kunnen wij helaas ook niet voor je doen, dit loopt echt via Netflix zelf. Ik kan dan ook niet precies zien waar dit mis is gegaan.
Je kunt hierover het beste toch even contact met Netflix zelf opnemen.

Je kunt Netflix telefonisch bereiken op 0800 0229647
of via de chat op hun website: https://help.netflix.com/nl

 

Netflix opzeggen

  1. Ga naar www.netflix.com/YourAccount
  2. Klik op “Lidmaatschap opzeggen”, onder “Lidmaatschap en facturering”
  3. Bevestig door te klikken op “Opzegging voltooien”
Reputatie 7
Badge +20

Ik zie net dat je nog een ander topic had dus heb ik deze hiermee samengevoegd. Ik lees dat je al contact hebt gehad met Netflix. Er kan soms even overheen gaan voordat een wijziging vanuit Netflix ons bereikt heeft maar een week is wel aan de lange kant.
Kan het zijn dat je misschien twee verschillende accounts hebt dat daar miscommunicatie over is? Ik kan helaas niet met je meekijken bij Netflix

 

Het is wel opgezegt en ook al tijdje geen netflix meer ik heb bewijs mee gestuurt van contact  met netflix

Dus wel vreemt want ik heb geen 2 account vanwege  bewint

Heb je wel mijn mail met  **********@*****mail.com 

*admin: privégegevens verborgen

En op tv kan ik ook niet inloggen staat dat netflix opgezegd  is

Reputatie 7
Badge +20

Met wat Netflix zegt moet je Netflix inderdaad opgezegd zijn! Je krijgt dan op je eerstvolgende factuur de vooruitbetaalde kosten hiervoor terug vanaf 6 mei!

Oke dankbu wel raakte al in paniek want ik heb geen netflix  en had contact  gehad dus hopelijk  is het zo goed dank u wel