Beantwoord

Netflix profiel met wachtwoord, kan dit?

• 25 februari 2016
  • 10 reacties
  • 19903 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Ik heb Netflix en 2 profielen aangemaakt. Kan ik op die tweede een wachtwoord zetten, of op die van mij zelf? Zodat het tweede profiel niet in mijn profiel kan kijken of kan gebruiken? Zo ja, waar en hoe?

icon

Beste antwoord door erwin969 26 februari 2016, 11:23

Heb net met Netflix contact gehad. Ze zijn er mee bezig maar is op dit moment nog niet mogelijk.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Als je 2 profielen onder 1 account (naam/wachtwoord) hebt staan lijkt het mij toch waarschijnlijk dat je het niet zo kunt doen als je aangeeft.

Reputatie 2
Badge +3
Hoe bedoel je?

Reputatie 7

erwin969 schreef op 25 feb '16 om 17:33u

Hoe bedoel je?

Als je 2 profielen onder 1 inlog hebt gemaakt kun je daar geen aparte wachtwoorden aan koppelen.

Reputatie 2
Badge +3
Dat zou toch moeten kunnen, anders hebben die verschillende profielen geen zin. Zeker als je kleine kinderen hebt.

Reputatie 7
Ja, maar dat zou dan IN die ene account ingesteld moeten kunnen worden (inloggen via computer, niet via kpn-box). Mijn browser heeft ook verschillende profielen en die zijn voor iedereen toegankelijk.

Check dus even bij Netflix of de profielen nog afzonderlijk te beveiligen zijn. Die profielen zijn meer bedoeld zodat iedereen zijn eigen geschiedenis kan bijhouden binnen één account/huisgezin.

Reputatie 2
Badge +3
Ik ga nog wel even verder zoeken, maar als iemand iets weet lees ik het hier graag.

Reputatie 7

erwin969 schreef op 25 feb '16 om 17:54u

Ik ga nog wel even verder zoeken, maar als iemand iets weet lees ik het hier graag.

Okee. Maar volgens mij is het niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +30
Vorig jaar heb ik dit bekeken maar dit was toen niet mogelijk. Wel kan je accounts met ouderlijk toezicht instellingen. Volgensmij werd op de support pagina over ouderlijk toezicht zelf er bij gezegd dat er geen wachtwoord op kan.

Robin
Reputatie 2
Badge +3
Heb net met Netflix contact gehad. Ze zijn er mee bezig maar is op dit moment nog niet mogelijk.

Reputatie 7
. Nou, dan kan je je eigen antwoord hierboven als "antwoord" aanvinken 😛 Via opties ernaast ;)

Reageer