Beantwoord

Netflix spontaan uitloggen

  • 31 October 2020
  • 24 reacties
  • 1082 keer bekeken

Sinds de recente update van KPN ligt netfix er iedere keer uit, zowel tijdens het afspelen van een film als tijdens het switchen naar een andere serie/film. Ontvangen al meerdere keren gereset, maar spontaan uitloggen blijkt. erg lastig, want iedere keer moet je volledig weer alle gegevens invoeren.

icon

Beste antwoord door Jose_ 5 November 2020, 16:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @ErwinJ, welkom op het forum!

Sorry voor mijn late reactie. Doordat we het ontzettend druk hebben op het forum kan ik nu pas op jouw bericht reageren.

We ontvangen hier meerdere signalen over, maar het is nog niet duidelijk of het inmiddels is opgelost of nog steeds speelt (aangezien wij later reageren). Logt Netflix nog steeds uit zichzelf uit of is het inmiddels opgelost?

Als het probleem nog steeds speelt, dan ben ik heel benieuwd hoe je gebruik maakt van Netflix op de tv-ontvanger. Start je het op via het tv-menu of kijk je via kanaal 200? Ervaar je het probleem bij beide opties?

Reputatie 7
Badge +10

@ErwinJ  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Hoi @ErwinJ, welkom op het forum!

Sorry voor mijn late reactie. Doordat we het ontzettend druk hebben op het forum kan ik nu pas op jouw bericht reageren.

We ontvangen hier meerdere signalen over, maar het is nog niet duidelijk of het inmiddels is opgelost of nog steeds speelt (aangezien wij later reageren). Logt Netflix nog steeds uit zichzelf uit of is het inmiddels opgelost?

Als het probleem nog steeds speelt, dan ben ik heel benieuwd hoe je gebruik maakt van Netflix op de tv-ontvanger. Start je het op via het tv-menu of kijk je via kanaal 200? Ervaar je het probleem bij beide opties?

Wij hebben dat probleem ook sinds de update. Wij gaan via het menu naar Netflix, niet via kanaal 200.

Nog steeds een gedoe met inloggen.Vervelend gewoon.

Inmiddels lijkt het probleem verholpen. Gewoon weer via kanaal 200 kijken ipv de Chromecast. Gaat nu twee dagen goed.

Reputatie 1

Sinds een dag of drie worden we spontaan uitgelogd van Netflix, heel irritant, want ondanks dat we e-mailadres onthouden hebben aangevinkt moet dat ook opnieuw ingevuld worden steeds. Resetten hebben een paar weken al tig keer gedaan omdat we toen ook problemen hadden, maar dat is opgelost, lag aan de ab. 
 

Geen fijne dienstverlening zo helaas…..vooral omdat ik zie dat er talloze anderen zijn met hetzelfde probleem, KPN, zorg ervoor dat jullie goede naam behouden blijft en los het op is mijn advies. 

Reputatie 1

Inmiddels lijkt het probleem verholpen. Gewoon weer via kanaal 200 kijken ipv de Chromecast. Gaat nu twee dagen goed.

Hoe doe je dat: kijken via kanaal 200? 

Gewoon naar kanaal 200 zappen en dan je netflix account invoeren en kijken, iets minder handelingen als via het menu.

Reputatie 1

Gewoon naar kanaal 200 zappen en dan je netflix account invoeren en kijken, iets minder handelingen als via het menu.

Dank je wel, gelukt, we konden precies 3 minuten kijken en lag er weer uit! 

Probeer stap 2 eens uit.

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Hier hetzelfde probleem. Wordt uitgelogd wanneer in een serie kies om te kijken. Vorige week ook al en toen heb ik wel 7 of 8 keer moeten inloggen. Is niet grappig, want ik heb een lang e-mailadres. Hoop dat het snel opgelost wordt.

Reputatie 1

Dank je, we hebben net stap 1 gedaan en konden zowaar een aflevering bekijken, wanneer weer mis doen we stap 2, maar die heb ik dit jaar al een aantal keren gedaan, niet blij mee. 

Wat een gedoe allemaal zeg. Steeds weer inloggen..ook via kanaal 200 dat ging wel geteld 1 film goed. 

Ga maar eens uitgebreid klagen bij de KPN. Alsof dat helpt. Ben al meerdere keer en van het (niet werkende oude) kastje naar de muur gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Eeffie71, welkom! Heeft u ook al eens een harde reset geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het geholpen heeft? Hier zijn trouwens al meer klachten over gemeld, er wordt gewerkt aan een oplossing.

Hoi @fame29 

 

Dank voor de tip. Na een harde reset werkt Netflix vooralsnog.

Sorry dat ik zo voorzichtig ben maar na het lezen van alle "klachten" ga ik het een paar dagen proberen.

 

Groet en fijne zondag.

Eeffie71 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @fame29 

 

Dank voor de tip. Na een harde reset werkt Netflix vooralsnog.

Sorry dat ik zo voorzichtig ben maar na het lezen van alle "klachten" ga ik het een paar dagen proberen.

 

Groet en fijne zondag.

Eeffie71 

Graag gedaan @Eeffie71! Het geeft niks om zo voorzichtig te zijn! Hopelijk blijft Netflix werken! U ook nog een fijne zondag!

Helaas hier hetzelfde probleem al een paar keer en random. Kan het aan verouderde kastjes liggen? 

Reputatie 7
Badge +14

Helaas hier hetzelfde probleem al een paar keer en random. Kan het aan verouderde kastjes liggen? 

Goedemiddag @Marijtje, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u mij nog even weten of het gelukt is en geholpen heeft?

Ben ik mee bezig, maar soms zitten er meerdere dagen tussen voordat Netflix weer uitvalt. Laten we hopen dat het werkt en bedankt voor je snelle reactie! 

Reputatie 7
Badge +14

Ben ik mee bezig, maar soms zitten er meerdere dagen tussen voordat Netflix weer uitvalt. Laten we hopen dat het werkt en bedankt voor je snelle reactie! 

Graag gedaan! Dat hoop ik ook voor u! Fijn weekend!

is bij mij al een tijdje aan de gang alles  gedaan uit bovenstaande berichten, dan gaat het een week goed en spontaan meestal op een zaterdag of zondag gooit netflix er 3,4,5 achterelkaar er uit gegooid.

krijg zo langzamerhand een sik van dat steeds opnieuw inloggen (decoder HMB2260)

updaten van ontvanger gebeurt ook spontaan 1 keer per meestal als je naar een film kijkt.

probleem ligt niet bij netflix want via smart tv app werkt het perfect gebreuk deze niet

keer goed oplossen anders wordt het andere aanbieder

Hallo allemaal, ik heb een splinternieuw kaastje en ja hoor, Netflix gooit me eruit 4 a 5 keer per avond. Net een frisse start gemaakt. Maar het ligt dus niet aan “het oud kaastje” helaas.
 

Sinds een paar dagen gebeurt dit nu elke dag bij mijn ontvanger. Ik kan niet achterhalen of er een recente update is geweest maar nu al de 3e dag op een rij dat ik helemaal opnieuw moet inloggen.

Ook hier nu sinds een aantal weken problemen met Netflix kijken via kanaal 200.

Moet bijna dagelijks een of meerdere malen opnieuw inloggen bij Netflix, is zeer storend en tijdrovend.

Jammer want de rest werkt echt prima, alleen Disney+ ook erbij zou nog beter zijn.

 

Reputatie 2

@ErwinJ  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Vandaag Netflix alweer 4 keer opnieuw moeten inloggen.