Beantwoord

Netflix streamen en via tv-ontvanger

  • 22 July 2019
  • 6 reacties
  • 160 keer bekeken

Hallo,, ik stream van mijn tablet/telefoon naar de tv door middel van een chroomcast, dit doet hij al een aantal dagen niet. Het icoontje staat er wel maar hij geeft geen foutmeldingen aan. Alles al een keer gereset ook dit hielp niet. Ook heb ik geen netflix op mijn tv staan bij het kopje "on demand" wat er wel hoort te staan! Weet u wat het probleem is.. en de oplossing 
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 23 July 2019, 20:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Linda01, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je momenteel geen gebruik kan maken van Netflix via de televisie.. Enkele dagen geleden heb ik dit ook gehad, via het stream-icoontje werkte het niet. Bij mij was de oplossing om de app even opnieuw te downloaden en opnieuw in te loggen. Maar omdat jouw tv-ontvanger ook kuren geeft, ben ik benieuwd of dat voor jou ook de oplossing is.

Alles al een keer gereset ook dit hielp niet.

Kan je aangeven op welke manier je wat gereset hebt? Belangrijk is dat je in ieder geval de tv-ontvanger reset om zo te kijken of de optie via On Demand terugkomt.. via kanaal 200 kan je het ook niet opstarten?
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Linda01

Welke TV ontvanger heb je? Betreft het een Motorola 1853 dan kun je geen Netflix kijken. Deze TV ontvanger ondersteunen het niet, als je een Motorola 1853 hebt kun je deze omruilen voor een ander exemplaar...
Het probleem is opgelost. Heb mijn tv ontvanger omgeruild
Reputatie 7
Badge +22
Het probleem is opgelost. Heb mijn tv ontvanger omgeruild
Wat fijn dat het is opgelost @Linda01, hopelijk komt je nieuwe TV ontvanger gauw!
Laat je het weten als Netflix weer werkt? Voor nu nog een fijne avond!
De tv ontvanger was verouderd. Nieuwe bestand vandaag binnen gekomen en werkt nu als een tierelier!
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen dat het probleem al opgelost is @Linda01! Veel plezier ermee!😄

Reageer