Beantwoord

Netflix via app op telefoon kijken

  • 27 March 2020
  • 16 reacties
  • 1724 keer bekeken

ik heb netflix via kpn. kan ik dan ook de netflix app gebruiken

icon

Beste antwoord door Rogerko 30 March 2020, 17:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Rogerko,
Dat mag, je kunt altijd hun app, website, smarttv app gebruiken. De app op de ontvanger is puur uit gemak. 

Dank je. En met welke gegevens moet ik dan inloggen?

Reputatie 7
Badge +16

Dag @Rogerko,
Met dezelfde gegevens als dat je op kpn ontvanger bent ingelogd. Dus met je emailadres en wachtwoord die je destijds hebt aangemaakt. Mits je aangeeft dat je Netflix via de KPN factuur betaald. 
 

Dank je. Ga ik dat proberen

Dat lukt niet. Ik bedoel de netflix-app op mijn telefoon voor de duidelijkheid

Reputatie 7
Badge +16

@Rogerko, zou je is via netflix.com een wachtwoordreset kunnen aanvragen om zo een nieuw wachtwoord aan te maken? Je moet dan wel overal opnieuw inloggen maar grote kans dat het dan wel werkt. 

Reputatie 7

Hoi @Rogerko, welkom op het forum. Wat Chris zegt klopt helemaal, de inloggegevens die je op de tv-ontvanger gebruikt zijn gelijk aan wat je voor de Netflix app op je telefoon (of tablet, of hun website). Netflix werkt met inloggegevens die je op elk apparaat kunt gebruiken, dat je het aangemaakt hebt op onze tv-ontvanger maakt daarvoor niet uit. Is het gelukt na het resetten van het wachtwoord zoals Chris noemde?

Hoi @Rogerko, welkom op het forum. Wat Chris zegt klopt helemaal, de inloggegevens die je op de tv-ontvanger gebruikt zijn gelijk aan wat je voor de Netflix app op je telefoon (of tablet, of hun website). Netflix werkt met inloggegevens die je op elk apparaat kunt gebruiken, dat je het aangemaakt hebt op onze tv-ontvanger maakt daarvoor niet uit. Is het gelukt na het resetten van het wachtwoord zoals Chris noemde?

Hoi Jasper,

 

ik snap het toxh nog niet. Ik heb via mijn ontvanger gewoon een netflix pakket aangekruisd. Daarbij heb ik geen emailadres en wachtwoord hoeven in te stellen. Welk e-mailadres en wachtwoord moet ik dan gebruiken in de netflix app?

 

groet

roger  

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Rogerko,
Maar zolang je geen account hebt aangemaakt kun je ook geen Netflix kijken. Het pakket aankruisen betekend niks en er wordt volgens mij dan ook op de factuur niks in rekening gebracht? Je dient namelijk wel een pakket te kiezen (SD €7,99 ,HD €10,99 of 4K (€15,99)p.m. Na het maken van je account en dit met je pincode te bevestigen.  Vanaf dat moment is er een actief Netflix abonnement. 
Open de netflix app is op de ontvanger en kijk of je wel daadwerkelijk bent ingelogd. ;)

Ik zie nu dat er een letter ontbreekt in mijn emailadres. En ik weet mijn wachtwoord niet meer. Daardoor kan ik mij wachtwoord ook niet wijzigen. Heeft iemand daar een oplossing voor?

Reputatie 7
Badge +16

 @Rogerko 
Aii dat is dan lastig om een reset aan te vragen. Het lastige is dat KPN je niet kan helpen met resetten van je wachtwoord, dit omdat Netflix een apart bedrijf is.

Ik heb hier nog een mogelijke oplossing voor je? 
Heb je eerder al een geverifieerd telefoonnummer aan je account toegevoegd? Dan kun je het wachtwoord ook resetten via een tekstbericht (sms) door op wachtwoord vergeten te klikken via netflix.com en de optie voor tekstberichten (sms) te selecteren. Eenmaal weer ingelogd kun je via een computer je mailadres weer goed zetten. 

Lukt dit niet, vul je dan even je forumprofiel in met je klantnummer en adresgegevens (dit is alleen zichtbaar voor jou en de moderators), dan kan @Jasper in dit geval de facturering van je abonnement (als het goed is) stopzetten en kun je opnieuw met een nieuw juist account wel weer betalen via factuur.

Hoi,

 

het is opgelost. Ik heb contact gehad met netflix en zij hebben het emailadres aangepast. Allemaal heel erg bedankt voor de hulp.

 

groet

roger

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het nu via Netflix is gelukt om het aan te passen, het is ook gelukt om op alle apparaten in te loggen en te kijken nu?

 

Lukt dit niet, vul je dan even je forumprofiel in met je klantnummer en adresgegevens (dit is alleen zichtbaar voor jou en de moderators), dan kan @Jasper in dit geval de facturering van je abonnement (als het goed is) stopzetten en kun je opnieuw met een nieuw juist account wel weer betalen via factuur.

Helaas kunnen wij dat niet, dat gaat ook via Netflix zelf, via de accountpagina: https://www.netflix.com/YourAccount

Reputatie 7
Badge +16

Helaas kunnen wij dat niet, dat gaat ook via Netflix zelf, via de accountpagina: https://www.netflix.com/YourAccount

Ik twijfelde hier al over, maar dan is dit ook automatisch helder @Jasper :). Ik dacht even dat het hetzelfde ging als bij Spotify. 

Goed om te lezen dat het nu via Netflix is gelukt om het aan te passen, het is ook gelukt om op alle apparaten in te loggen en te kijken nu?

 

Lukt dit niet, vul je dan even je forumprofiel in met je klantnummer en adresgegevens (dit is alleen zichtbaar voor jou en de moderators), dan kan @Jasper in dit geval de facturering van je abonnement (als het goed is) stopzetten en kun je opnieuw met een nieuw juist account wel weer betalen via factuur.

Helaas kunnen wij dat niet, dat gaat ook via Netflix zelf, via de accountpagina: https://www.netflix.com/YourAccount

Ja, het is helemaal opgelost nu! Ik kan met mijn telefoon bij netflix inloggen...

Reputatie 7

Helemaal goed, dat is fijn! Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.