Beantwoord

Netflix werkt niet meer op de tv-ontvanger

  • 9 October 2021
  • 18 reacties
  • 4445 keer bekeken

Sinds een week ofzo werkt de Netflix app niet meer op de tv ontvanger, ik heb het modem gereset en de tv ontvanger maar het maakt niks uit, iemand enig idee wat het probleem is? Vrij irritant want je betaalt nu voor niks

icon

Beste antwoord door Dragons 9 October 2021, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Momenteel speelt er een probleem met de Netflix software op 2 TV kastjes van KPN. Het gaat om de modellen 2260 & 2952 de meest voorkomende foutmelding is ui-115 netflix. Netflix is hiervan op de hoogte en ze werken aan een oplossing. KPN alleen een doorgeefluik want de software word onderhouden door Netflix zelf.

 

Reputatie 7
Badge +20

Heb je een smart tv?

Dan kan je Netflix kijken via de app op de Smart TV.

Zelf kijken wij altijd via de app op de Smart TV en nooit problemen. 

Heb je een smart tv?

Dan kan je Netflix kijken via de app op de Smart TV.

Zelf kijken wij altijd via de app op de Smart TV en nooit problemen. 

Nee geen smart tv, zijn nog een beetje van de ouderwetste stempel

Momenteel speelt er een probleem met de Netflix software op 2 TV kastjes van KPN. Het gaat om de modellen 2260 & 2952 de meest voorkomende foutmelding is ui-115 netflix. Netflix is hiervan op de hoogte en ze werken aan een oplossing. KPN alleen een doorgeefluik want de software word onderhouden door Netflix zelf.

 

Dank voor de reactie, dan word het maar afwachten…

Zelfde probleem hier. Alleen de foutmelding is UI-113.

Alles is volledig gereset, Xperia box en ook de tv-ontvanger (nieuwe software en terug nr fabrieksinstellingen).

 

Afwachten maar…

 

Reputatie 5
Badge +6

https://zakelijkforum.kpn.com/interactieve-tv-digitenne-86/netflix-en-youtube-casten-naar-de-tv-ontvanger-met-kpn-tv-connect-11660

 

Dit kan gebruikt worden om alsnog Netflix te kunnen kijken

Oh joh, zo leer je nog eens wat!

Hier hetzelfde probleem.  Melding u-113 met tv kastje 2260

Als de KPN hiervan op de hoogte is en Netflix ook, waarom dan nog een 38 minuten durend telefoon gesprek met ,08000403 en een 30 minuten durende chatsessie met netflix? Is te gek voor woorden. Met alle resets voor de zoveelste keer. En waarom is ook van het tot op vandaag nog werkende kastje tijdens de belsessie met de KPN de Netflix app ineens niet meer benaderbaar ui - 113?????????

 

Reputatie 7
Badge +20

Als de KPN hiervan op de hoogte is en Netflix ook, waarom dan nog een 38 minuten durend telefoon gesprek met ,08000403 en een 30 minuten durende chatsessie met netflix? Is te gek voor woorden. Met alle resets voor de zoveelste keer. En waarom is ook van het tot op vandaag nog werkende kastje tijdens de belsessie met de KPN de Netflix app ineens niet meer benaderbaar ui - 113?????????

 

 

Dat is niet het juiste nummer, KPN is 0800-0402 en dat nummer is gratis. 

Klopt helemaal dat gratis no, kleine typfout van mij

Reputatie 7
Badge +13

Hoi allemaal, 

Ik merk dat er redelijk wat vragen ontstaan of de storing wel echt bij ons bekend is. Het antwoord is: ja. Momenteel zijn wij druk bezig met het uitzoeken van de oorzaak en het vinden van een oplossing. Zodra er meer over bekend is houden wij jullie op de hoogte. 

Ik had 2 tuners met een goedwerkende app, 1 tuner vervangen, software opnieuw geïnstalleerd, bye bye Netflix, andere tuner perfect, totdat ik ook daar de tuner opnieuw opstarten en ja bye bye Netflix, dus bij wie ligt nu de fout, en krijg ik korting, omdat Netflix niet beschikbaar was

 

 

 

En ja ook een sessie van 40 minuten met KPN en nog e sessie van ruim 1 uur met netflix, oplossing, vergeet het maar, waarom iemand zo lang aan het lijntje houden , als je al weet wat de uitkomst is? Dat is het meest irritante!!!!!!!

Reputatie 1

Hier ook problemen, maar lees nergens hoe lang het gaat duren.

Maar gezien dat Netflix het niet doet, krijgen we dan ook korting? en of geld terug.

Want dat lees ik nergens.

Netflix is weer in de lucht sinds die avond, ziet er naar uit dat de storing is opgelost.

Reputatie 1

Netflix is weer in de lucht sinds die avond, ziet er naar uit dat de storing is opgelost.

ja bij ons sinds vandaag weer online

Reputatie 7
Badge +24

Hier ook problemen, maar lees nergens hoe lang het gaat duren.

Maar gezien dat Netflix het niet doet, krijgen we dan ook korting? en of geld terug.

Want dat lees ik nergens.

Netflix kan je ook op andere manieren gebruiken die nog wel werken. Via chromecast bijvoorbeeld. Of via een app op de smart tv. Dus ik denk niet dat je daar korting voor krijgt.